onsdag den 22. august 2012

Skolen startede mandag d. 13 august for mit tilfælde..
Mange af mine andre venner startede meget senere end jeg..
Men jeg har været i skole i nu snart to uger i træk..
Det er en ny rekord :D
Og jeg elsker det..
Ja min eks-veninde Kira hader mig..
Bagtaler mig, og snakker slet ik til mig..
Jeg ser ik nogen grund :'(Men hun går i min klasse..
Sååååå.. på et tidspunkt...
Går det måske over..

Jeg har det lige nu som om jeg kvæles..
Mine hænder er tunge, kan ik holde min mobil..
Kan ik beskrive følelsen..
Men den er klam..
Den er ulækker,
Jeg ville ønske den var væk!!
Jeg har så meget at fortælle..
Men ik meget energi..

Sorgruppen...
Der går det ik så godt..
jeg har skændtes med vores ''leder'' via sms..
Om at jeg d. 14 ik ku komme..
Men hun mente ik min grund var god nok..
Det der så er underligt er...
at jeg ingen grund gav!?
Såååå....
Men jeg skulle op til Daniel og fejre vores 4 månedsdag <3
Nu det ca. en uge siden..
Og jeg er helt vildt spændt på at se ham Lørdag.
Det er åbenhus på Fredericia Kaserne hvor jeg skal ind og se ham <3
Ihhh!!!!
Skal se min smukke kæreste i uniform og det hele..
Ret sygt :D
Men det er kl. 9 der åbnes og vi skal starte 9.45..
Så jeg skal med tog kl. 7.57 for at komme til Fredericia..
Så er jeg i Fredericia 8.16 tager bus. 8.29 og er ved kasernen 8.48... O.o
Hmmmm....
Men glæder mig sygt meget <3 <3


Sidste torsdag d. 16. august brød jeg sammen i matematik prøven..
Og kunne ik lade være med at græde..
For folk kiggede bare på mig..
Og de har aldrig set mig græde..
Jeg lod tårene trille og fortsatte..
Men min hjerne slog fra..
Ingen kom og hjalp eller snakkede med mig.
Nej.. jeg skulle fortsætte..
Og efter prøven ignorerede folk mig bare..
Jeg snakkede med min klasselære..
Og tog hjem..
Græd hele dagen..
Uden pauser næsten..
Gik i seng med en slags migræne
Kastede alt op jeg spiste..
Og græd og græd..
Græd mig selv i søvn..

D. 10, 11 og 12 august var Daniel her hjemme..
Han lagde straks mærke til roen..
Til den stemning som her summede af..
Han blev meget gladere <3
Og slappede meget mere af :)
Jeg så ham smile meget <3
Og han var med mig ude og hjælpe i haven, pga min mor OTL
Og så gik vi to ud og handlede.. <3

Jeg elsker sq min Army Boy <3 <3

Men mit liv..
Er mærkeligt..
jeg sover ik så meget mere..
Falder i søvn på sofaen..
Bare pludselig..
jeg er meget beskyttende..
og kan græde uden grund..
Jeg går i 9. klasse..
Det forstår jeg heller ikke mere.!
..
Jeg føler mig stadig lille..
og det vil jeg altid gøre.. :( <3
Nå..
Men mine hænder kan ik mere.. :(
Godnat der ude..<3

Carpe Diem<3 ''lev i nuet''

Ingen kommentarer:

Send en kommentar