onsdag den 8. august 2012

Folk kalder mig blind..
Jeg får hele tiden at vide, at kærlighed gør blind.
Men jeg er ik blind.
Jeg elsker Daniel <3
Lige meget hvor meget vi sårer hinanden.. Jeg elsker ham!!

Hvis jeg ikke gør dette..
Vil han ik kontakte mig i flere dage..
Jeg skal for første gang være vågen i langt over 24 timer,
For jeg må ikk sove..
Jeg skal hver 5. minut skrive en sms til ham.
Eller.. det skal jeg ik..
Men han skrev:
'' For hver time hvor du ikke skriver noget til mig,
indtil i morgen. Vil jeg ikke tage/have nogen form for kontakt til dig i 1 dag''
..... Sååå.. jeg forstod den ik..
Så til kl. 24.00 i nat.. skal jeg skrive til ham.
Jeg regner med at skrive hver 5. minut..
Det er rigtig svært..
Men jeg prøver..
Jeg sover ikke før!!

Jeg bliver kaldt latterlig..
Men han er i militæret!!!!
Det er skide svært!!
Jeg elsker ham!!
Jeg vil ik af med ham!!
JA!!!
jeg er kun 15 år gammel..
Mit liv er kun lige begyndt...
Men jeg kan/vil ikke miste flere..
Folk siger jeg skal slå op med ham,..
Hva fanden ved de lige!?!?
Jeg kan ik slå op med en jeg har følelser for!!
Jeg VIL IKKE SLÅ OP MED HAM!!
Jeg gider ik lytte til dem..
Jeg bliver endnu mere ked af det..
Men for pokker..
Har de ret!??

Jeg tog til fredericia Tirsdag d. 7 august.. -i går-
Jeg tog op til kasernen.. Daniel ´kom ud :D
Han brugte en time på mig..
En time som han ik havde :'( <3
Han prioriterede mig først..
Og jeg dummer mig med at ha dårlig samvittighed,
Over at jeg skriver sms'er til ham :'(
Men det er hvad han ville ha.
Men jeg forstod det ik :'(




Inden Daniel skulle afsted,
Viste han mig denne sang












Jeg sidder og bliver trist pga den.
Mit hoved gør ondt..
Jeg ved jeg burde sove.. :(
Men nej!!
Vil ik!! :'(
Vil bevise at han er det værd!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar