mandag den 28. januar 2013

18-01-2013

Jeg lavede denne blog.. for at komme ud med tingene..
Jeg har ik tænkt mig at bruge den for at lukke pis ud..
Men fortiden er alt gået godt <3
Jeg er lykkelig..
Jeg har min kæreste..
Mine venner som faktisk kan lide mig..
Min skolegang er blevet bedere..
Jeg lever med truslerne i mit hoved..
Af at folk cutter..
Min veninde er kommet ind i klassen efter at ha været på efterskole..
Jeg er glad for det.. Men hun har det svært..
men jeg har ik ret meget at sige.. andet end at jeg tror det er slut med den lille tøs her..
jeg er vokset op.. og lærer af mine førhenværende fejl..
Jeg fandt mig i alt..
Tilgav alle..
Men sådan er verdenen ikke..
Denne her hører jeg tit..
''gud siger at vi skal tilgive alle.. men hvorfor tilgiver han så ik lucifer''
Ja ok.. jeg orker ik den diskution..
Jeg ka hellere ikke tilgive en som ikke vil tilgives.. vel :D
Nå.. men jeg prøver at komme igang.. (som en slags dagbog I guess..)
Men.. what ever.. :D<3

Denne her går ud til folk som cutter...
Please.. don't cut

Ingen kommentarer:

Send en kommentar