onsdag den 30. januar 2013

30-01-2013

Syg?!?
Ja...
Jeg sover kun en time, så vågner jeg...
Så sover jeg en time og vågner..
Og sådan fortsætter det..
Jeg har ikke været i skole, pga min hjernerystelse.. det er snart 3 eller 4 uger siden jeg fik den.
Men jeg lider stadig af den!
Det pisser mig rigtig meget af!
Men jeg har nok selv været skyld i det.. Da jeg her sidste mandags og indtil i går
Har arbejdet på vores projekt..
Og da vi havde fremlagt igår kunne jeg jo slappe helt af..
Og al smerten kom tilbage.. i dobbel styrke!
Jeg er godt træt..
Og igår fandt jeg så ud af at endnu en veninde cutter..
Jeg er så forvirret!!
Jeg kan ikke forstå noget af det!! :(
HVORFOR FUCK GØR DE DET!!??
Jeg går i spåner..
Selvom jeg er vred og ikke vil ha noget med én som gjorde det..
Og har gjort mig så vred som jeg er for tiden..
Så bekymre jeg mig stadig..
Læser bloggen som han skriver på..
Og jeg sidder der..
Bekymret.. og iskold...
Men hvad skal jeg gøre..
jeg kan ikke komme ud med vreden..
og hvis jeg nogensinde sku se ham igen...
Vil jeg ha min kæreste ved min side..
For jeg har lyst til at pande ham en!
Og der er ingen der ka stoppe mig, ud over min kæreste<3

Men tjaaa...
Suk..
Jeg sidder og falder i staver til Glee som jeg er begyndt at se... -_-
Igår sad jeg og sang godnat sange for min veninde.. :D

Og nu vil jeg finde en ny sang at synge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar