tirsdag den 31. juli 2012

Fik en besked i går
-''Min mor siger jeg er en dårlig dreng og er ond ved piger?''-
Jeg flippede ud..
Og kylede det i hovedet på min mor :(
Ikkkk særligt smart... OTL
Men what ever..
Daniel havde skrevet det..
Jeg blev bekymret, for han har det ik særligt godt, pga familien...
Jeg ved bare ii´kke hvad jeg skulle gøre..
Min mor tilbød at hente ham..
Tilbød at han kunne være her til Onsdag, hvor han skal til Fredericia :'(
Men han ville ik være svag og ynkelig...
Så tilbød jeg.. at jeg da godt kunne tage derover hvis han ville have det...?
Men igen, ville han ikke virke svag og ynkelig...
Han blev ved med at sige at han var ond og en dårlig dreng..
Jeg blev sur og ked...
For det er ikke sandt!!
Hvorfor bliver hans mor ved med at sige det til ham...
Han tror jo på det!????
Hun manipulere ham..:!!
Jeg kan ik lide det.... :c
Men nu, - i morgen - skal han jo i militæret...
Såååå han skal heldigvis væk fra hende..
Han glæder sig :D <3
Så der er ik noget at græde over der... :)
Men jeg savner ham.. :(
Og ville ønske jeg ku' følge ham til Fredericia i morgen.. :c
Men.. hmm.... det kan jeg jo ik..
Nå..
Nu vil jeg tage mig sammen til at hoppe en ordentlig trøje..
Og tage afsted sammen med min mor ud for at hente min bror...
x'D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar