søndag den 1. juli 2012

Stresset uge!


Hele sidste uge har været et mareridt!
Virkelig..
Jeg har stresset over hvad jeg har gjort.. og hvad der er sket
Jeg gjorde Daniel sur søndag eller mandag..
En fra hans klasse skrev til mig.. spurgte om jeg ik havde hans mors nummer.
Da han ik havde betalt til lastbil turen endnu..
Og hvis han ik fik betalt, kunne han ik komme med. Og jeg vidste at det var jo det han ville!
Så jeg gav hende, hans mors nummer…
Gud hvor blev han sur!!
Det var helt vildt!
Tirsdag havde jeg fremlæggelse af en Engelsk-prøve..
Jeg var ret nervøs, men klarede det..
Jeg fik 10^ (ti med pil op) ^w^
Så om aftenen skrev Daniel så ’’FARVEL’’
Hva mente han med farvel!?
Hele natten lå jeg og tænkte på, hva fanden han havde ment?
Men til sidst faldt jeg i søvn.

Onsdag bød på en LAAAAANG dag..!
Jeg skulle have idrætsdag med min skole..
6. klasse, 7. klasse og 8. klasse skulle være oppe i Cuben, og vi skulle møde kl. 8.30
Kira kom hjem til mig kl. 7.50 og så skulle vi rulle på rulleskøjter…
Hele vejen op til Cuben…
Øhm… Jaaa.. det gik meget langsomt -_-
Kira er ik vant til at rulle på rulleskøjter…
Og hun blev sur hver gang jeg kom foran…
kl. 8.20 kom vi så til Cuben :D
Mit knæ (som jeg har skade i) skreg næsten..
Det gjorde så ondt.. og jeg var lige startet på dagen!
Nå.. Men jeg skulle sammen med 4 andre fra min klasse spille fodbold..
Men vi manglede én mand…
Esben havde forstuvet/brækket sin fod..
Og hans afløser Sebastian har brækket næsen… -_-
Han fik nemlig et 7-mandsmål ned over sig!!!!!  :c
Så vi var kun 4…
Anders, Magnus, Sabina og mig…
Stefan kom og hjalp os kort tid efter…
Da vi havde tabt 1. kamp 3-2..
Men det var jo også 5-4
Dvs. 5-3,5
Jeg tæller kun for en halv pga. mit knæ -_-
Suk!!
Men det gik virkelig godt :D
Vi vandt alle andre kampe :D
og en kamp vandt vi 44-0 x’D
Jeg scorede 36 af de 44 mål :’D
Ohh gud.. det var en sjov kamp!
Men da klokken var 11.50 skulle jeg skynde mig ind for at klæde om..
Jeg blev hentet 11.55… Da jeg SKULLE over til Daniel..
Jeg blev nødt til at snakke med ham.. -_-
Jeg kom til Ringe 13.40 og rullede på rulleskøjter, til Vantinge (5 km.)
Han blev igen overrasket..
Men jeg kunne godt mærke, at han var sur…
Men han lod mig holde min hage på hans skulder..
Han lagde ogs sit hoved mod mit..
Kyssede blidt min pande…
Kiggede på mit triste blik..
Han flettede sine fingre ind i mine…
Lod mig håbe på alt det bedste..
Da jeg skulle af sted igen..
Kørte han mig til Ringe..
Han kyssede mig og jeg kyssede ham..
Han smilede lidt…
Men da jeg var taget med toget..
Og bad ham skrive tidspunktet til hans dimission, når han fandt ud af det..
Så skrev han bare koldt… ’’Måske’’
Suk..

Men torsdag blev en kort dag..
Selvom jeg lavede så meget…
Jeg var først i skole til 14.10
Så lige efter, arbejde til kl. 17.
Derefter hjem og i bad..
Og så til spejder kl. 19 – 20
Jeg kom lidt før..
Fik snakket med René…
Jeg sårede ham vist…
Da jeg snakkede med ham..
Endelig havde jeg tid til det..
Jeg var der alene med ham…
Og efter at have fortalt om min vrede og sorg...
Gik jeg over til ham…
Holdt om ham..
Lod ham gemme sine tårer mod min skulder…
For Emil var kommet.. -_-
Hviskede at han stadig er min bedste ven…
Og derefter lånte han Emils cykel…
Han skulle ud for at afreagere..
Jeg har det ret dårligt med at jeg gjorde ham så trist..
Men jeg kan ik gøre mere..
Jeg talte fra hjertet af…<3
Nå men efter 1 times spejder skulle jeg videre til havefest med min klasse..
Hjemme ved Sus.. (vores klasselære)
Hmm.. det var virkelig hyggeligt..
Men jeg skrev med Lærke…
Og jeg kunne se på Oliver.. at der var noget galt..
Jeg blev bekymret… TT_TT
Men intet måtte jeg vide…
Det er fint nok… Men er bare bekymret…
Kl. 23 blev folk hentet.. jeg sagde farvel/god sommerferie til dem..
Da jeg jo ik kom fredag...
Jeg fik mange kram..
Men følte ik så meget..
Men nu hvor jeg sidder og tænker over det…
Vil jeg savne dem…
Meget :’(
Da klokken blev 23.10 begyndte Sabina og jeg at cykle hjemad …
Vi skiltes på vejen…
Vi omfavnede hinanden..
Jeg vil savne hende…
Men vi kan jo ses i sommerferien, som jeg sagde til hende…
Og så cyklede jeg hjem…
Jeg kom i bad…
Fandt tøjet frem til dimissionen....
Pakkede min taske, og gik i seng!

Fredag Stod jeg op kl. 6…
Fik lagt make-up…
Fik sat håret.. og kom i tøjet..
Det tordnede og lynede :3
Det regnede af H******* til…
Men jeg var da ligeglad…
Bare jeg kom over til Daniel…
Men til sidst var jeg ikke ligeglad..
Jeg kom til Kolding…
og så… at toget var forsinket  i en halv time!!!
ARGH!!!
Men første halvdel af det tog  jeg skulle med kom heldigvis kl. 7.35..
Så jeg kunne komme i tørvejr..
omkring kl. 8.20 kom anden halvdel af toget.. og vi kunne køre..
Vi var i Odense kl. 8.56..
Og der burde det tog jeg skulle med.. være kørt,.. Men jeg nåede liiiige med :D
Men så…. Vi kørte  omkring 100-200 meter..
Så standser vi.. og det lyder i højtalerne..
’’
Vi er desværre blevet aflyst, pga. lynnedslag i skinnerne i Stenstrup… jeg beklager meget.. men det ser ud til, at vi skal køre i timedrift.. Og jeg ved ik hvornår det næste tog køre’’
Og så måtte vi tilbage til Odense…
Da vi kom tilbage… gik folk ud af toget…
Men efter 5 min. gik vi ind i toget igen.. Og da klokken var 9.15 kørte det..
Men det var ikke et tog, som kun kørte til Ringe…
Nej nej…
vi skulle stoppe ved alle 5-8 steder -_-
Arg!!
Vi kom til Ringe kl. 9.52 og så skulle jeg løbe!!!
Havde 8 min til at nå til gymnasiet
Jeg nåede det da!
kl. 9.58 kom jeg løbene ind…
og ramlede næsten ind i rektoren…
Som jeg jo ikke anede var rektor på det tidspunkt… OTL
Han grinede lidt og jeg spurgte om vej til hallen..
han sagde at jeg bare kunne følge med ham…
Og det gjorde jeg så…
Jeg lignede vist en druknet mus..
For da vi gik forbi alle studenterne… kiggede de på mig..
Måske fordi jeg er så lille..
Men jeg så Daniel..
Fik sagt hej, og gav ham et kys..
Og skyndte mig efter rektoren igen :D
Kom ind i hallen… fandt en plads…
Og så faldt jeg til ro…
efter dimissionen kunne jeg ik se Daniel.. :(
Suk.. men han fandt mig da :D
Hmmm..  jeg er vist let at genkende!??
Men så skulle jeg se hans gymnasium… =3
GUD HVOR ER DET STORT!! -_-
Og derefter blev jeg vist frem for drengene i hans klasse…
Og blev jeg genert? Naaaijj da.. var kun HELT rød i hovedet…
Nå…
Men klokken 13 skulle de ud og køre i lastbilen… de skulle på druktur :c
Suk… Jeg tog med moderen hjem..
Og fik tændt hans computer…
- Hørte musik
- Fik skrevet med Emma og René
- Fik ryddet lidt op på Daniels værelse..
- Fik lavet lektier osv…
Kl 15.20 kom de forbi hjemme ved ham..
Og fik noget mad og drikke..
Og så blev jeg vist frem for HELE klassen….
Gud hjælp mig!
Men jeg fik hans hue på…
*hvisker lavt* -han har et stort hoved x’D-
efter 15 min. skulle de af sted igen :(
Fik kysset Daniel farvel…
Og da de var kørt igen..
Efter at have råbt mit navn MEGET HØJT….
Sad vi (hans mor, far, mormor, Simon og mig) og snakkede lidt..
Lidt efter tog Simon og hans mormor hjem…
Og så kom Cecilie (hans brors kæreste) over
og fik lidt mad og så snakkede vi (moderen, Cecilie og jeg) lidt…
Vi fik spist lidt af maden, og fik ryddet af bordet.
Derefter gik jeg ind på hans værelse, omkring kl. 18.
Jeg tændte hans computer igen, og fandt en afspilnings-liste med et Canadisk kristen rockband,
Som hedder Thousand Foot Krutch.
Og så satte jeg mig til at rette min samfundsfag/historie stil igennem.
Men jeg faldt i søvn omkring kl. 21.
Og omkring kl. 1 om natten, kom Daniel hjem!

Han vækkede mig, ved at sætte sig på gulvet ved siden af mig..
Jeg lå og sov i hans LILLE sofa..
Han kyssede mig på kinden og på panden…
Og hviskede at han havde savnet mig..
Han fortalte mig at han elskede mig…
Og at han var glad for at være hjemme..<3
Så da jeg vågnede… kiggede jeg smilende på ham..
Derefter fik jeg børstet tænderne.. og fik nattøj på…
Og vi lagde os til at sove..
Men vi lå og talte om hans aften…
Og faldt først i søvn efter kl. 5.30.
Vi vågnede igen kl. 11
Og da klokken blev 13…
Gik vi ind og lagde os igen..
Så faldt vi i søvn.. og sov til klokken 18..
Hvor vi så skulle spise…
Derefter satte vi os i stuen…
Jeg prøvede at slappe af..
Men var irriteret på min mor, for jeg skulle hjem der om aftenen..
Jeg lå og prøvede at glemme at jeg allerede skulle hjem..
Men Daniel mindede mig om det hele tiden…
Han så trist ud…
Han virkede anspændt..
Hmmm… han havde vel tømmermænd?
Men da klokken var 21.15 gik jeg ind og pakkede min taske..
Vi kørte kl. 21.23….
Hans mor kørte os… da hun ik ville lade Daniel køre mig…
Jeg var hjemme kl. 22.10
Og kl. 00.20 lagde jeg mig til at sove… og jeg var så træt!


Her til morges skulle jeg op kl. 7.30..
Meeeeen klokken blev 8.13 før jeg vågnede…
Og jeg fik sat håret.. og fik lagt make-up...
Fik pakket min computer ned…
Og jeg har hele vejen til Ikast fået skrevet alt dette…
Nu er jeg bare træt..
GUD!!!
Jeg har en lækker fætter xD
EJ.. han havde fødselsdag i går..
Han blev 18 år…<3
Og i dag fejre vi ham så... :D










Nå... jeg fik tilsendt et billede af Daniel..
Hmmm... er nu ik så glad for at han drikker...
Men han var/er glad <3
Det er vigtist <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar