tirsdag den 24. juli 2012

Oh gud.. det er lidt tid siden.. O.o
jeg har oplevet en del..
Mest skænderrier..
Men jeg står stadig oprejst!!!

Jeg kom hjem fra Daniel igen d.15 Juli...
Og så fra d. 16-18 juli... har jeg pakket tasken til -Spejdernes lejer 2012
Som foregår i Holstebro...
Jeg tog derop Onsdag, selvom den først startede lørdag O.o
Men jeg skulle sammen med resten af seniorene fra min gruppe..
Hjælpe spejder butikken 55 Nord, med at få deres ''butik''
op at køre..
osv.....
GUD DET VAR HÅRDT..
Har ik sovet ordentlig de nætter vi var der..
Jeg har fra Onsdag til Fredag aften talt tøj op..
Lagt tal sammen...
Talt tøjet forefra pga. fejl...
Og jeg var såååå træt da jeg endelig var færdig!!!
Jeg har skændtes med René...
Jeg mistede åbenbart mit venskab med Emma..
Men fik det igen.. O.o
Jeg har grædt..
Osv.
Haft mavekramper..
Kastet op..
og Søndag måtte jeg hjem..
Min psyke kunne ikke mere..
Ik med alle de skænderier!
Kan ik mere snart..
Og nu... nu er René endnu mere sur.. :'(
Suk..
Savner Daniel ret meget..
overvejer at smutte derover snart..
<3 O.o
Og løbe i armene på ham..<3 <3 <3 O.o
Damn,... er træt nu..
-
fortæller mere senere.!
o.O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar