mandag den 31. oktober 2011

Bekymret??

Gør jeg bare alle bekymret fortiden..??
Jeg sover ikk så meget.
Og mindst 4 er bekymret, og er de eneste der ved det.
Jeg bryder sammen nemt.. -.-
og igen er folk bekymret. :c
det gør ondt at høre folk er bekymret.. ¨T.T
jeg vil ikk have det..
Jeg bliver okay igen.
Selvom det er voldsomt de her gange.

At falde i søvn 2 min. på skolen, om aftenen.
Da min bror og mor skulle til samtale.
Det var mærkeligt.
Igen blev folk bekymret.

Jeg havde haft det dårlig hele dagen..
Psykolog samtale første gang.. :c
Det var hårdt..
Har haft kvalme.
ikk spist i 38 timer.
varme kinder, så de brændte..
Men igen blev folk bekymret -_-
Argh
jeg vil ikk bekymre jer T_T
Bare gøre jeg glade<3
Men det er svært...

Jeg forstår ikke sjove ting..
Men jeg havde et par gode timer med mine to veninder i dag.
Hvor vi hang ud i storcentret.
indtil jeg skulle afsted..
Det var 20 min. i helved, da vi kørte derhen.
Han var flink,
men jeg er vel bange for at bryde sammen :'(
...
Stadig bekymre det folk..
OTL
Men jeg ved jeg bliver bedre..
Måske skulle jeg svare på sms'erne nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar