onsdag den 19. oktober 2011

Jorkim Von And

Jeg var i sommerhus i Hou..
Til den/dem der undre sig.. Det er i nordjylland.
Men der var intet at lave.
Jeg Savnede folk så meget.
Hørte en masse dårlige ting.
Ventede bare på at få at vide hvordan det gik :c
Men jeg prøvede så godt jeg kunne,
 at få min dejlige Ørespytter, til at føle jeg var der for Ham
Og jeg ved ikk om det lykkes mig.
Men jeg håber.

Men som sagt. Der var intet at lave.
Så mig og min familie på 3.
Min mor, lillebror og mig. ( Min far er død T.T )
Men vi spillede så bare Matador
som jeg åbenbart er meget god til.. xD
Min mor tabte.
Hun havde 10400 kr. tilbage..

Min bror tabte også...
Han havde kun 6050 kr. tilbage..

Banken gik død..
der kunne ikke betales når vi paserede "start."

Og jeg vandt stort.
Jeg havde 1,108,800 kr. ^^
Og blev kaldt Jorkim von And... OTL
Næste dag spillede vi igen..
Og jeg vandt stort xD
Jeg har haft en god ferie..
Men der har også været mange triste ting..
Men jeg har prøvet at hjælpe så godt som jeg kan <3
Og jeg ville ønske jeg kunne gøre det endnu bedere..
Men det er svært, når jeg bliver trist af det.. :c
Meeen.. han er heldigvis i bedring<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar