fredag den 14. oktober 2011

The Moon and Star



Ligger vågen om natten fortiden.
Sover ikke så meget.
Savner dig nemlig en del,
og høre så meget om dig.<3
Men jeg så op på himlen:

1 måne og en stjerne,
det er det eneste jeg kan se.
De følges ad dog på afstand. :c
Men de er der,
nogen gange kommer de tæt på hinanden
helt tæt på endda,
måske røre de hinanden.
De er der altid for hinanden,
de forsvinder ikke bare.
Den ene lyser altid mere end den anden,
det betyder bare at den ene er stærkere,
lige i dette øjeblik.<3

Det minder så meget om vores venskab,
for jeg er der for dig, og du er der for mig.
nogen gange er den ene stærkere end den anden.
Jeg har fulgt dem stjerne og månen lige siden.
Jeg ser på dem og tænker en del..

forleden aften:
Stjernen og månen er tæt på hinanden nu.
Månen lyser stadig kraftigst men stjernen er godt på vej.
De lyser begge af kraft
og nærmer sig hinanden lige så stille.
Månen har trukket sig lidt tilbage,
og lader stjernen komme frem.
De bliver oplyst af månen,
og mærker dens nærhed.
De har det dejligt,
for lige nu og her kommer der ren kontakt.
Skyerne er væk, så de skjuler sig ikke.
Det er derfor de er så tæt på hinanden..<3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar