søndag den 30. oktober 2011

Fredag = Ups!!

Fredag, er nok den bedste dag i ugen.
Den dag man glæder sig mest til.
Meen nogle gange, ville man ønske at den ikk var der.

Især hvis man den dag er i dårligt humør.
Idræt er aflyst de første 2 timer, i Hallen
og man skal hurtigt tilbage til skolen.
men man går med nogle søde mennesker,
der bare ikk lige gider de 2 timer..
Man bliver irriteret, og skriver en besked om hvor irriterende det er
Du GLEMMER bare at slette den igen,
da din ven skal låne telefonen, og selvfølgelig glor dine beskeder igennem..
Ikk smart, da jeg ikk har noget imod dem,
holder af dem,
meenn de bliver sure :/ for de ser den besked..
Skuespillet er igang.
De bliver i rollen som søde, men jeg kan se at de er sure.
OTL !!!
Jeg ved ikk om det er tilgiveligt for dem.
Men jeg mener at jeg har forklaret hvorfor jeg blev irriteret.
Unden de ved det..!
Men jeg har sagt undskyld,
men vil stadig gerne forklare hvorfor..

Den fredag vil jeg bare gerne lave om,
eller lade som om den ikk var der..!! :/

1 kommentar:

  1. Jeg ville blive sur hvis nogen.læste mine sms'er igennem.. Det har de ingen ret til.. De burde være den der undskyldte.. Ikke dig..

    SvarSlet