mandag den 28. november 2011

Øhmmmm???? Auuvv!!! O.o

Så i dag er jeg endelig blevet rask nok,
og kom i skole,
folk kom løbende,
og hoppede næsten op og ned af glæde..?
Det var lidt spooky..
Ej, men de var så glade for at have mig tilbage i klassen..
Og alligevel kunne jeg ikke rigtig være glad..
MEN!!
Vi skulle til Lunderskov Efterskole,
og se en musical,
Uhhh.. det var en god musical,
Man smilede meget,
og så alligevel ikke..
Jeg kiggede mig hele tiden rundt,
kiggede efter nogen,?
Hvem var det jeg kiggede efter?
Jeg ved det ikke selv..
Jeg sad ved siden af de andre piger fra klassen..
De hviskede om drengene på scenen,
og dem der spillede musik.
''Nejjj, hvor er han pæææn, og lækker''
Det sad de og sagde O.o''!!
Øhhhmm..
Jeg synes ogs de var pæne...
Menn? O.o'
Jeg snakker ikk om hvem jeg kan lide med folk.
Det er underligt for mig >_<'
Da forestillingen var slut,
gik jeg med min veninde fra klassen...
Jeg kiggede mig hele tiden over skulderen,
er jeg bleven paranoid??
Hun spurgte hva jeg kiggede efter,
jeg måtte jo svare ærligt og sige,
at jeg ikke vidste det.
Vi stod nu udenfor sammen med min klasse,
Drengene, som pigerne havde snakket om,
kom hen og snakkede med os,
O_o' øhh okay?
Jeg var ved at flække af grin over de andres ansigter,
De skreg næsten op,
Men jeg snakkkede da bare med dem,
med 3 af veninderne bag mig,
stå og måbe,
men jeg snakkede kun med dem,
fordi jeg kendte en pige derfra,
som stod ved siden af,
det var længe siden jeg havde set hende..
Inden bussen kom, skulle de gå,
de skulle være klar til næste forestilling..
Igen begyndte jeg at kigge mig over skulderen.
Lede efter en??
Hvem vidste jeg stadig ikk,
og ved stadig ikk O.o'
Vi skulle desværre med bus direkte hjem,
hjem til lille Christiansfels skole... OTL
men jeg ville gerne have gået lidt rundt,
i Lunderskov,
da det er længe siden jeg er Kørt igennem Lunderskov,
men det måtte vi ikke X_x'
Men ellers grinede jeg hele bus turen hjem,
af mine veninder fra klassen,
de sad og talte om fyrene... OTL
Øhmm jaa,
 de var sååå skuffede over at de havde en kæreste..
Man skulle have set deres ansigtet,
de var så triste.. Lol! X__X
Det var det sjoveste i langtid der er sket..
x'D

Men da vi så kommer til skolen igen.. og får fri 3 timer efter..
Vælter jeg lige ned i en kantsten,
med min skulder.. OTL
Arghhh!!!.
Såå jeg skulle hjælpe mig selv op..
Jeg troede min skulder var gået af led..
Men nope.. den var hel..
Den var varm,
og jeg kan ikk rigtig bruge den
Jeg gik på arbejde,
bed smerten i mig..
Det skulle jeg ikk have gjort.
Jeg skulle bære poser rundt..
og jeg har dem over min højre skulder,
som var den jeg hamrede i kantstenen..
O.o
Arghh!!
Men jeg blev ved..
Efter 2-3 timer på arbejde blev jeg færdig.
Gik hjem og sov,
vågnede til en skulder der hamrede af smerte.. x'D
Dum som jeg er,
lægger jeg mig på min skulder,
og provokere den..
Vågner lidt efter,
hvor jeg ikke kunne bruge den...
Øhmmm Avv???
Jeg provokere den stadig,
bruger den..
Men nu får jeg at vide,
'' DU må da IKKE bruge din skulder, når den gør ondt, lad den hvile!!!!''
Men jeg gider ikke den smerte..
Meeeeeennn
jeg tror jeg bare stopper,
og lader den hvile..
Nu står jeg bare med ansvar for min bror -.-'
Jeg gider ikke!!!
Men min mor tager til Tyskland med en veninde...
Tror bare jeg ender med at hamre min højre hånd- som jeg altid bruger, -
hårdt ned i bordet,
hvis min bror ikke bare går i seng når jeg siger... -.-
Weeeee.......... NOT D'x
Håber at andre får en god aften..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar