torsdag den 24. november 2011

Skænderi eller ej? Det er ligemeget alligevel

Skænderi eller ej,
Det er ligemeget,
men det skal ik gå ud over Mig og andre.
Det er for dumt,
De skændes,
jeg høre på det,
og når jeg så siger de skal stoppe,
er det hele min skyld,
og jeg skal bare blande mig uden om alt,
Men når jeg så skændes,
kommer der sådan en kommentar:

"Gider du ikk godt holde kæft,
jeg gider ikk høre dig råbe.
Gider ikke høre på dig og ____"

O_O'
Så hvis jeg ikk var sur før,
så bliver jeg det da altid der..
Men hvorfor,
Jeg ved nemlig godt,
hvor vred jeg bliver.
Men ender i en strid af tåre.
Jeg ved aldrig hvorfor,
men jeg fortryder,
bider smerten i mig,
men den kommer frem igen,
jeg gemmer den væk,
falder ned på mit værelse,
MEN så kommer min mor ind,
får tårende frem igen,
får mig til at fortryde jeg blev sur.
jeg bebrejder hende ikk..
Men mig selv,
hvorfor er jeg en med let til tåre?
....
så om det er skænderier eller ej?
er ligemeget,
en diskution kan gøre det.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar