onsdag den 23. november 2011

SYG T^T

Lægen i går...
Jeg overlevede da
X____X'''
Sårn da.

Jeg fik at vide jeg havde KOLD-LUNGEBETÆNDELSE!!!
Arghhh...
Jeg gider ikk høre det..
Det er det samme som lungebetændelse,
MEN kunne vare i en måned!!
EN HEL MÅNED!!!
Jeg skal i SKOLE!!
Mennn Naaaaaaiiiiiijjjj.
Jeg skal ligge hjemme under min seng,
Tage min medicin,
som jeg hoster mere af,
jeg hoster så meget,
at jeg nu har fået et sår i halsen,
så der kommer blod med op..
Og jeg kan ikk få noget ned i mig,
Uden det hele kommer op igen...
O_o

FOREVER ALONE!!

Jeg føler mig alene..
ligge hjemme,
sove hele dagen for at bli' rask.
skulle høre på min bror hele eftermiddagen,
uden at kunne råbe ''Hold Kæft''
 For så blir jeg bare ked af det..
 T_T
WHY??
Pffff.
Bare jeg IKKE var så følsom,
når jeg er syg!!..
X___X'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar