mandag den 21. november 2011

Træættt af...?? hvad??

Jeg får at vide,
at jeg er en ihhh og åhhhh så god en veninde.
Og NU er jeg savnet.
Yeeeaahh right..
Ingen besøg, for jeg skal "Hvile mig og blive rask"
Bare fordi, siden jeg blev født,
har været så meget syg.
Og min klasse har fuldt mig jo.
Er de bange for at jeg er SÅÅ  syg?

Jeg føler ikke nogen omkring mig.
Lader tankerne flyde ud.
Jeg kan ikke hjælpe nogen.
Flipper ud på min mor.
Råber og skriger..
Ender med at sidde på gulvet,
og hive efter vejret,
pga. min hals hæver.

Læge i morgen.
Jeg hader det faktisk.
De skal røre min hals,
og som om jeg ikk fryser nok i forvejen,
så har de ALTID kolde fingre.
Det er åndsvagt,
men jeg har aldrig kunne lide det.
Ved ikk om det er fordi jeg tit har prøvet det?

Min chef er irriteret på min mor,
sammen med resten af min arbejdsplads,
eller irriteret eller ej,
men de mener at det er for dårligt,
at hun ikk har taget mig til læge,
noget før...
Pff.. Det er min beslutning..
Jeg ville ikk.
Vil stadig ikke,
Men nu er jeg træt af at Weine.. -.-
Træt af at hoste,
træt af min hovedpine :c
Træt af min seng....
Vent hvad....
det tror jeg er dumt at være..
O_o'

Anyway.
Nu snakke 1 time med Kira i telefonen.
Endelig...
Nu skal jeg ogs finde ud af gaverne.. -.-
Gaaard,
Jeg hader det..
og har det elendigt. -.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar