onsdag den 30. november 2011

Hvis du såre nogen, kan du såre dig selv.

Jeg burde være ih og åhh så lykkelig,
Min eks har det godt,
han smiler og er glad.
Jeg smiler skam ogs,
Men jeg kan ikke gå forbi ham,
når jeg ved jeg sårede ham.
Men det var bedst sårn,
eller?
Jeg er sikker på det var det bedste.
men det er jo kun for mig -.-'
Han ændrede sig for min skyld,
drak ikke,
festede ikke i byen,
for han vidste jeg ikke bryder mig om det
OTL
Jaaa.. det er lidt mærkeligt..
Men han ændrede sig.
Han holdt af mig,
Jeg elskede ham skam også,
af hele mit hjerte,
det endte for hurtigt.
Jeg kunne ikke mere,
havde ikke føelsen mere.
Hvorfor mistede jeg den T_T
Jeg spørger mig selv tusinde af gange.
Men jeg får aldrig noget svar.
Jeg burde møde ham på vejen til skole.
Men da jeg er bange for at bryde sammen foran ham,
kan jeg ikke se ham i øjnene.
Jeg har en gave han gav mig.. <3
Mine venner siger jeg skal smide den ud,
brænde den... </3
det kan jeg bare ikke.
Han...
betyder stadig noget..
hvis jeg turde havde jeg givet ham et kram sagt undskyld..
Og farvel,
for ikk at såre ham endnu mere..

Jeg gjorde det en morgen jeg var til præst..
4 måneder efter brudet...
Jeg gik med min ven Anders,
vi skulle hente noget i Fakta..
og ved Fakta er busstoppestedet..
Og han stod der, jeg så det ikke.
Jeg kom ud med Anders, fra Fakta
Går ud på vejen... En bil kommer kørende lige i mod mig..
O_o
Anders råber at der kommer en bil..
Jeg ser den.... Og hopper til siden..
Jeg ved ikk om det er sandt...
Men jeg så ''Ham''
Rejse sig op, med store øjne da bilen kom farnede mod mig..
Men som altid sker der mig ikk noget..
Bliver bare chokeret..
og sætter mig på fortovet..
lægger mig og kigger på himlen...
Bare ikk når der er folk jeg ikk helt stoler på ved min side..
og der gik en bag ogs.. jeg ikk helt kan lide..
Men Anders sagde at ''Han'' så bange på mig..
der bare satte mig ned...
Øhmm.. nok ikke det bedste at gøre heller....
Anyway..
vil ikke såre ham..
men jeg tør heller ikke sige hej ordentligt.
uden at mit indre skriger..
og at tiden går i stå.
Og jeg kan høre mit hjerte dunke højt.. -.-

Men jeg hørte fra en veninde at han talte med en ven om kærester..
Han fik spørgsmålet..
Skal du ikk snart have en ny kæreste?
Han svarede åbenbart ikke ret hurtigt.
og hans svar var bare med lav stemme,
Det vidste han ikk..
Jaa.. min veninde gjorde mig en tjeneste..
og så gjorde hun mig nysgerrig...
Tænker om han har det godt..
jeg hader at skulle såre ham O_o'
pf...
min mor snakker med hans mor..
hun er nogle gange der ude...
Jeg tør bare ikk selv... -.-'
selvom jeg kan hele huset uden ad i hovedet..
og jeg gerne ville snakke med ham..
Kan jeg ikk...
hahahaha... OTL...
Jeg kalder mig selv en ''KYLLING''
for det er jeg..
han har ændret sig..
ser ked af det ud..
Grrrr..
føler det er min skyld..
Men jeg kan ikke komme sammen med ham igen..
selvom jeg får det at vide fra min veninde... -.-'
Sukk.. hun forstår det bare ikk T_T'
Anyway.. Lad mig nu se om jeg tør møde ham i morgen.. O.o


Ingen kommentarer:

Send en kommentar