fredag den 22. juni 2012

Der hvor du sidder i samfundsfag timen..
Du er stresset...
Stilen du skulle have lavet til i dag er ik færdig..
GUD HVOR ER JEG TRÆT AF DET!!!
Jeg er ik færdig...
Har virkelig mange stile for..
Og jeg kan ik nå dem alle sammen..
Jeg vil ik ta imod min mors hjælp!!!!
Men jeg har jo en aftale med mine lære..
Jeg sidder og kigger tomt på computerskærmen,.
Har givet op..
Har intet spist i dag :'(
Intet drukket!!!!
Arghhh!!!!
Så kommer Dan.. -Min samfundsfag/historie lære hen til mig..
Jeg siger meget træt.. og stille..
''Dan.. jeg når altså ikke at blive færdig med stilen i dag'' :'(
Han svare mig roligt...
''Du gør hvad du kan Line'' Og så går han..
Jeg kan ik koncentrere mig mere..
Jeg har hovedpine...
har det ik godt lige nu..
Men jeg vil smutte igen,..
Og sætte mig lidt ud..
Prøver at få noget frisk luft!!!
Ses <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar