onsdag den 13. juni 2012

Det er ik slut

Efter mange tanker..
Efter søvnløse nætter..
Tog jeg over til ham i dag!
Jeg gjorde det rigtige..
Jeg tog i skole de to første timer..
Kl. 10 skulle jeg til læge i Haderslev!
Derefter kørte vi... (hurtigt) til Kolding,
hvor jeg skulle med tog til Odense..
Jeg havde virkelig nerver på...
Sad og rystede..
Var bange for at han ville blive sur..
Jeg var bange for det værste..
Men jeg sad og rystede..
Jeg fik spist min salat. -som jeg har holdt i mig-
Jeg fik mavekramper..
Men var ligeglad..
Kom til Odense..
Og skiftede tog.
Jeg sad og ventede i toget, mod Svendborg.
Endelig kørte vi!!!
Jeg var nervøs..
Skrev med Lærke og Emma...
Hva skulle jeg gøre..
Jeg kom til Ringe..
Og begyndte at gå..
Lyttede til musik imens..
Turen var ik så lang.
Jo længere jeg kom, jo mere selvsikker blev jeg <3
Jeg var ik nervøs mere..
Jeg kunne endelig se Vantinges byskilt. og begyndte at smile..
Jeg kunne se Daniels hus tag :D
Jeg gik smilende at sted..
Kom hen til hans hus..
Blev lidt usikker..
Men gik hen til døren..
Kiggede på hans værelse vindue.. gardinet var trukket HELT for..
Men jeg bankede på.. og ringede på..
Ingen åbnede!
Så jeg gav op efter 5 min. og gik lidt væk..
Jeg gik forbi hans vindue igen.. og gardinet var IKKE helt for mere..
Hmm...
Jeg gik hen til Kirken, som er 100 meter fra hans hus..
Jeg kunne se hans hus derfra...
Sad og ventede..
Ringede til ham, men han tog den ik..
Skrev derefter en sms, hvor jeg bad ham komme op til kirken, hvis han var hjemme.!
Der gik minutter..
Og jeg blev bekymret...
Var han overhovedet hjemme..!?
Jeg gik rundt om kirken..
Og pludselig, så jeg ham komme gående.<3
Mit hjerte slog et slag over!
Blev helt urolig.. Ville løbe hen til ham,
Men kiggede ned i jorden..
Han satte sig i græsset og jeg satte mig ved hans side..
Og sagde undskyld..
Han lagde straks sine arme om mig..
Og smilede..
Kyssede mig forsigtigt..
Og spurgt..
''For hvad!?''
Og så snakkede vi roligt..
Han elsker mig meget højt..
Han er bare træt..
Og han har så meget at tænke på :(
Jeg gav ham hans gave <3
Og han blev meget overrasket :D
Han åbnede den da vi kom hjem til ham igen..
Han blev så glad <3 :3
Ihhh!!
Og så puttede jeg mig ind til ham <3
vi lå der.. og holdt om hinaden..
Han passede på mig <3
Og jeg var glad.
Han var/er lykkelig..
Jeg er lykkelig <3
Jeg elsker min kæreste..
Jeg skulle med tog fra Ringe kl. 16.39 :(
Det var bare så tidligt...
Men jeg er lykkelig over at jeg tog derover..
Jeg spurgte ham om mange ting..
Han virkede genert..
Jeg spurgte.. f.eks..
''Skat, er jeg dejlig?''
Han kiggede genert ned, og mumlede ja <3
Nurrrh <3
Det er ikke slut!!Nu er jeg hjemme..
Og er virkelig træt nu -_-
Men glæder mig til jeg skal se ham igen-- <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar