mandag den 18. juni 2012

GUD hvor er jeg dog træt af det hele nu..
Jeg har glædet mig til at høre fra mine venner..
Men det jeg høre...
Er bare om jeg ik snart skal tage mig sammen..
Om jeg ik snart er ordentlig rask..
Jeg er træt af at folk snakker bag min ryg,,.
At folk snakker med min mor..
Og ik med mig..
Det er mig de taler om..
De beder min mor snakke med mig..
Om de ting de er bekymret for.. hva ang. mig....
hvorfor vil de ik bare sige det TIL MIG!?!?!?!?
Jeg glæder mig til i morgen..
Jeg skal se Wolter :D <3
Skal se Mette.. :D <3
Skal se Vibeke.. <3
Skal se Camilla.. :D
Skal se Morten.. :D <3
Skal se Freja.. :D
Skal se Michelle... :D
.. Jeg synes det er svært..
Men jeg skal jo sige ''farvel'' til Wolter :'(
Han forsvinder ik ud af mit liv..
Men jeg kommer ik til at se ham så meget :(
.. Jeg vil savne ham!
Men vil han savne mig!?!?
Er jeg det værd!???
Måske... måske ik..
Jeg har tabt mig meget på det sidste..
.. er blevet ret bekymret..
Men nu vil jeg sove på det hele..
Sove på det..
Og vente og se hvad dagen i morgen vil bringe..! :(
Suk.. nervøs... ja!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar