mandag den 11. juni 2012

Slut eller ik slut!???

Jeg troede mit liv endelig var ved at blive godt.
Jeg tog fejl... tog virkelig fejl..
Han vil slutte det nu..
Han tænker over det...
Hvad er han så bange for!?
At jeg er en typisk pige som bare er ude på at såre ham????
Men det er jeg ikke...
Vi har været sammen her i weekenden..
Jeg kom virkelig glad hjem i går..
Han var ogs virkelig glad..
Så sker der en misforståelse..
Og som han siger..
stoppede jeg ik mig selv..
Jeg kan ik se hvad jeg gjorde..
Men det var slemt nok..
Han siger at det er ved at falde sammen..
At tiden er ved at overhale inden om...
At vi nok ik passer sammen..
Men hvorfor :'(
Jeg elsker ham..
Han elsker mig..!
Det sker altid når vi er fra hinanden!
Jeg kan ik li' det...
Jeg er bange for at miste ham!
Jeg vil ikke miste ham!!
Han siger at det nok er forbi.
At jeg har ødelagt hans uge!
At jeg ødelægger vores 2. månedsdag på torsdag :'(
JEG GIDER IK MERE!!!!
Tør ik gøre noget.
Han gav mig det løfte, at han først vil kontakte mig lørdag..
Jeg er så bange for at miste ham!
JEG MISTER HAM NOK!!!
Hva gør jeg!?!"?!?!?!?!?!
Jeg ved jeg er en ynkelig lille pige!!
Jeg har ik så meget forstand på folks liv..
Har ik forstand på mit eget længere..
Jeg gider ik mere..
Gider ikke lide mere..
Men jeg lider gerne for at blive ved ham...
Hvis han ik kommer i dag, efter at have været på kaserne i Fredericia...
Tager jeg hjem til ham Onsdag!!
Jeg vil give ham en gave.. et bevis på at jeg elsker ham!
jeg ved bare ik hvad det skal være..
Men jeg tager hjem ret hurtigt..
Tænk hvis han pisser af over at jeg kommer!!!! T_T
Jeg er så bange!!
Jeg sov 2 timer i nat..
Jeg venter og venter på at høre fra ham..
Men intet sker...
Emma hjælper mig..
Prøver at løfte mit humør..
Men det er svært:!!
Jeg er ved at miste mig selv..
Jeg troede aldrig det ville være så svært..
Men det er det!
Jeg gider ik mere..
Vil vente til i eftermiddag.. ´vil se om han kommer..
Og ellers vente til Onsdag.. hvor jeg nok så tager over til ham..
I dag vil jeg læse op på noget af det de andre i klassen laver..
Jeg bliver hjemme..
Jeg er ødelagt...
Jeg er på grådens rand..
Jeg burde slet ik sidde oppe nu..
Burde få sovet lidt..
Få hvilet...
Få spist lidt..
Så... jeg håber at alle andre får en god dag!
For det gør jeg virkelig ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar