tirsdag den 5. juni 2012

Fars dag

Jeg vågnede her til morges kl. 7..
Jeg var stadig ved Wolter...
Jeg var faldet i søvn ved ham xD
Efter en dag, hvor Jeg havde pakket nogle af hans ting ned..
Han er jo flyttet til Viborg,
Men mangler resten af hans ting..
Jeg var/er bekymret for ham...
Efter at han blev forlovet med Noa..
Slog Noa så op i går TT_TT
Jeg er stadig bekymret..
Venter bare på at høre om smerten ved det...
Wolter og jeg tog ud til en af hans klassekammerater..
Heidi hed hun...
Hun kunne ogs se hvor ondt det gjorde på ham..
Men han nægtede det over for mig :(
Suk...
Nå..
Men han kørte mig så hjem ved halv eleve tiden i dag.<3
Sukk
Jeg tændte min computer..
Og kiggede på facebook...
Læste statsiden igennem...
Der stod så meget om fars dag..
Og hvor jeg dog er træt af det...

Sidder og kigger på min startside... Den er fuld af hilsner til folks fædre..
Men jeg sidder her, og kan ik finde på noget at sige...
Der er mange som har deres fader lige ved sig..
Mens min far er langt, langt væk..
Og han kan ikke komme tilbage...
Hvis han ikke var gået bort,

ville jeg måske ik have set hvor meget han betyder/betød for mig...
Der er så mange der ikke ser hvor meget en person betyder for en..
 
Det indser man først når man har mistet ham eller hende...
Men jeg kan kun mindes... Mindes min far..
Jeg husker, at vi ikke tog ''mors dag'' og ''fars dag'' seriøst..
Det var/er en dag, som alle andre.. Vi hyggede os til hinandens fødselsdage i stedet for...
Men hvis han var her nu..
Ville jeg have gjort hva jeg kunne for at gøre min far stolt af mig

Dad . . . .1 day i will make u proud .
Far, glædelig fars dag ♥

Det er så svært at han ik er her..
Men jeg er okay :D

Jeg spiser dog stadig ik rigtig..
Har tabt 7 kg. på 9 dage :c
Bahhh!!!
Det gør mig bange,...
Men... tjaaa tog da et halvt kilo på i denne weekende..

som jeg så tabte over en aften til en morgen.. O.o

Nå.. burde  nok komme ud af nattøjet..
Og få det tøj på, som jeg ska ha på til sorggruppe..<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar