mandag den 28. maj 2012

Dagen kan da ik blive værre...
Jeg kan ik trøste min bedste ven..
Fordi jeg ik kan fnde hoved og hale på mit liv..
I morgen tager jeg med 8. klassernes årgang til Dayz Rønbjerg..
Jeg gider ikk..
Jeg orker det ikk...
Jeg vil bare ligge hjemme,
Eller være ved min kæreste!!
Jeg kan ik smile, uden at grine af mig selv..
Jeg kan ik få pakket færdigt,
For jeg gider ik afsted...
Joooo... jeg må godt blive hjemme..
Men... det kan jeg ik være bekendt!
Sååå... jeg pakker færdigt i morgen.....
Og så kan jeg tude færdigt i dag/nat
Jeg orker bare ingen ting lige nu..
Ville ønske jeg kunne hjælpe/trøste ham.
Men jeg er ik ved ham..
Og jeg er selv ved at tude..
Sååå.. jeg er til ingen verdens-nytte...
Jeg ved ik hva jeg skkál gøre i morgen..
Kira virker sur på mig..
Og jeg aner ik hvem jeg skal sidde ved siden af i bussen...
fedt.... -_- Skal køre fra sønderjylland op til limfjorden..
I en skide bus...
Og jeg gider ik!!!
Gider ik skulle dele lejlighed med 9 piger..
Der bliver ikke ro...
Hva skal jeg gøre!!
Min mor har talt med min klasse-lære,,
Hun fortalte hende hva der er galt med mig...
Og nu tør jeg ik se hende i øjnene..
Er bange for at bryde sammen foran hende..
Og jeg gider det ik..
Men hvem skal jeg så græde foran..
Wolter er der ik..
Daniel er der ik..
Jeg er heller ik alene..
Sååå... jeg vil nok hulke når jeg er alene bare lidt..
Vil græde..
Vil ik kunne holde det ud..
Vil bare være i fred...
Håber det er hvad jeg får lov til..
Ellers tager jeg hjem!
Vil ik kunne klare andet!
Nu ligger jeg og venter på at timerne går..
Ved ik om søvnen når at indhente mig..
Men jeg ved, at jeg vil være træt i morgen..
Meget træt endda!
Jeg får nok ik meget søvn i nat.
Kan ik lukke mine øjne i,
Når jeg ved at jeg er udulig!!
Når jeg føler at folk ik holder af mig mere..
Så vil jeg ik kunne sove..!
Jeg gider ik sove..
For så tror jeg ik jeg vågner i morgen!
Jeg har hele dagen hørt
Sørgeligt musik på youtube...
Bare for sjovt..
Jeg faldt i søvn til det i går...
Dette er en af de mange...
Suk...
Men jeg er faldet i søvn flere gange,
Mens jeg har hørt nogle af sangene..
Burde nok lægge mig til at sove...
Så jeg er nogenlunde frisk til i morgen..<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar