søndag den 4. december 2011

4. December

4. December...
Bahh..
Tidligt op,
og til fodbold kampe...
Weeee xD

Troede mit fodbold hold kunne hjælpe mig med mit humør..
Men de ville ikke spille,
da de var trætte..
Og de var vist sure,
 over at jeg ikk var ordentlig rask med mine lunger.

Så i den uge der kommer skal jeg undersøges,
og Mr-scannes,
muligvis -.-

Lige inden vi skulle spille 3. kamp.. Joo.. Hva kan man sige..
Det er ikk helt pænt x'D

Men vi fjollede nu lidt.. og tog billeder <3
Love It ^w^
Hih...

Bahhh..
Ingen søvn til mig..
Så at sidde med det dejlige hold,
der ikke var helt så glade,
og så tabe 2 kampe ud af 4,
er ikk så fedt..
Jeg griner nu bare af mig selv.
Jeg måtte springe over banderne..
for at blive udskiftet, da jeg begyndte at hoste for meget.
(indendøres fodbold)
Men jeg kunne ikk trække vejret..
Sååååå....
Jeg endte med at vælte over banderne..
Og ligge på gulvet og grine x'D
OTL
Så selvfølgelig kommer en af drengene drengene,
fra Fjelstrup,
og hjælper mig op..
Men han griner lidt af mig.. x'D

Efter den kamp....
Kom holdet..
Helt bekymret ud til mig.
og spurgte hvordan jeg væltede.
Men jeg smilede bare..
Og kunne nu spille videre..
(sagde jeg da)
Men mine lunger var vist mig imod...
Sååå jeg blev i sidste kamp skiftet ud.. O_O
Jeg er ikk vild med at skulle blive skiftet ud..
MEN..
Jeg væltede ikk over banderne i det mindste.... x'D
10hih.. OTL
Jeg nåede da at løbe 8 km. i alt xD

Hjemme igen,
Weee... O_o
håbede jeg kunne sove..
Men nope.. Den står på lektier.. -.-


Ingen kommentarer:

Send en kommentar