torsdag den 22. december 2011

Negativitet i hele huset..

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så starter de igen..

17 min. inden vores gæster ankommer..
Det burde være nok med at jeg var sur,
Men de begyndte..
Det handler om oprydning.. >.<'-----------------
SÅ KOM DOG I GANG!!!
-----------------
Helt ærligt..
Det er ikke så svært..
Min mor orker ikke at rydde hele stuen op,
og tog det vigtigste.
Jeg var på arbejde i 3 timer.. og fik fri kl. 14.30
Og kom hjem kl. 15.40,
Har ryddet stuen op, og mit eget værelse.
Fået nyt sengetøj lagt på..
Vasket mit vindue.
Og min Bror har haft valget,
at gøre rent på sit værelse hele dagen.
Men valgte at tage ud til en ven..
Og have 1 time til at rydde op..
Min mor kom hjem kl. 15.30
Og havde Ihh. og Åhh så travlt..
Med mad og rydde op..
Men hva gør hun..
Sætter sig og glor facebook..
Mail osv..!!!!
og nu stresser min mor og bror..
Og skændes..
En lille stemme inden i mig,
Skreg før..
Nu er den lille-...
----------------
Lad mig nu bare gå..
Lad mig forsvinde..
Lad mig græde..
Lad mig være..
Lad mig alene!!
Stop med at skændes..
Lad mig ikk høre det..
Gå nu...
Jeg gider det ikk..
......
Lad mig gå min vej..
Lad mig ikk være social.
Jeg vil være alene..
----------------
Men de høre den bare ikke..
Jeg lader dem ikk høre den..
Sætter mig sammen krøllet på sengen..

Og gemmer mig..
Holder mig for ørene..
Skruer HELT op for musiken..
Har lyst til at gå ud af vinduet..
Efterlade en seddel,
og gå..
GÅ min vej..
Men ved ikk hvorhen..
ved ikk hvor jeg kan gå hen til..
Ved ik hvem der ville være der..
Men jeg gør det ikk..
Jeg er LIGE blevet rask..
Næsten..
der er stadig noget med halsen.. -.-
SÅÅÅ jeg gider ikk være mere syg nu..
TT__TT'
--------------------------------------------------
Jeg glemmer mig selv så,,
Smiler ikk..
Græder ikk..
Griner ikk..
Sætter mig bare og vil være der...
Ikke nogle smil..
Bare være der..
Det er da bedere end at sætte sig til at tude..!!
-----------
*BAAAANGGG!!!*
Og der blev smækket med døren.. TT^TT
-----------

Råbene begyndte at aftage sig..
Men de kom igen... :c
Musiken i stuen er høj..
ALT for høj,
til mine dumme sarte øre..
har en utrolig god hørelse..

Som de andre ikk har..
da de kan klare de høje lyde..
Og hele tiden skal høre alt i tv'et HØJT og tydeligt..
Det samme med musik..
Det er ikk til at holde ud at være der.
>_<'
-----------------
Suk.. Kan ikke engang gå til Hjerndrup, Haderslev, Kolding eller Lunderskov..
Bare for at komme væk hjemme fra..
Det er mørkt og koldt ....

Kan heller ikke komme til Odense (Ringe)
*tøre sine øjne*
Nu må det være nok for i dag..
Går i seng så snart vi har spist..

og Sætter musik på..
Så vores gæster ikk skal føle alt den negativitet,
jeg bære rundt på nu her..
Gidder ikke engang finde det fineste tøj frem..
De må tage at jeg går i skjorte og jeans..
Og har rodet ''Alfe'' hår..!!
Pf...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar