tirsdag den 6. december 2011

Glem mig?

Jeg vil bare glemme..
Glemme de tåre jeg har set.
Glemme de tåre jeg har grædt.
Glemme al den smerte jeg har set.
Glemme alt den smerte jeg har følt.
Jeg vil bare glemme alt det onde.
Glemme alt ondt der er hent mig.
Glemme alt hva jeg har følt.
Glemme hva der er ondt...
Hva så?
Så vil jeg glemme mit liv.?
Undtagen mine få men meget betydelige venner<3
Jeg så det igen i dag.
Mine elskede minder,
Fra Månen og Stjernen..<3
Men de var blandede med sorg...
Og nu...
Nu sidder jeg og fortryder jeg lod dig gå selv..
At jeg ikke kunne have gået med dig...
At jeg ikke kunne have fulgt dig afsted..
Jeg følte jeg forlod dig..
Og især nu..
At jeg ikke er der ved dig..
At du lider
Er ked af det..
At jeg ikk kan se dine tåre.
At jeg ikk kan tøre dem væk.
Ikk at kunne holde om dig.. T_T
Ikk at kunne vise dig vej...
Jeg er ked af det...
Undskylder...
Ville holde dig varm..
Jeg kan ikk...
Jeg stod udenfor..
stod i mine shorts, og trøje... bare tær.
Men kiggede op på månen..
Følte at jeg forråder dig,
ved at sidde inden for...
Jeg stod derude...
Til jeg ikk kune mærke mine fødder..
og kiggede op..
Op på månen og stjernen...<3
Undskyld jeg ikk er hos dig...

Mine venner er alt...
Mit liv.. <3
jeg har meget få, rigtige venner, men stadig!!
Jeg vill ikk glemme dem..<3
Men...
Jeg vil glemme det her..
Glemme den smerte...
Lade mig gemme dem væk..
Eller bare lade mine venner glemme det..
og lade mig alene om den smerte....
Vil ikke lade andre have den smerte...
Elsker dem for højt..<3

Lad da mit glemmes..
Lad smerten fra mine venner,
tages væk.. <3

Eller lad mig glemme!!..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar