lørdag den 3. december 2011

Hæhæ...
Drenge kan jo også godt blive kede af det..
og sætte sig ned og græder til de ikk kan mere.
Men vil de indrømme at de er kede af det??
 NEJ! >.<'
Arghh..

Jeg skrev med min ven,
og skrev bare *poke*
Og han grinede vist lidt.
Pludselig skriver han,
''Farvel''
Jeg skriver så
''Neij hvad!! O_o' Undskyld gjorde jeg noget?.''
Han svarede ikke.
og til sidst gav jeg op..
Forlod min mobil efter jeg havde ventet 6 timer.
ventet på svar,
jeg lagde mobilen på sengen,
gik min vej.
Tog til fodbold træning.
trænede i 1 ½ time.
og kom hjem..
siden han sagde farvel var der gået 8 timer..
og jeg tænder mobilen..
Der er en besked...
Der står..
'' Du gjorde inten :'( Du ved at jeg ikk er sur''
så jeg skriver til ham?
Og så er han bare ''glad'' som han siger.
Og Nedgør sig selv.
Kalder sig selv ond med en glad smiley.
Jeg blev ''sur'',
og sagde ham i mod,
O_o'
hvor efter han skrev..
''Jamen jeg er ikke en blød type,
ikk en bange type''
efter mindst 100 af sms'er hvor jeg prøver at sige ham i mod,
skriver han..
''Jeg er ik okay!
jeg er ked af at gøre dig sur,
gøre dig ked,
jeg ved at du hader,
når jeg gør sårn..''
Så der vidste jeg at han var ked.
Prøvede at skrive til ham.
Han skrev forkert.
kunne ikk ramme tasterne ordentlig?
Græd han??
Jeg ved det ikk.
Men er sikker på han gjorde..
5 timer efter.. er klokken 05. om natten,
jeg har ikk sovet -.-
Han skriver bare..
som normalt,
Han er glad,
men benægter at han var ked,
Han er jo en ''Hård-type''
Men måske stoler han ik på mig ?
Hmm....

Men,
der er nogen af mine venner,
de kan godt sige det,
men når de så er glade igen,
benægter de det hele -.-
og er lige så ''normale'' som normalt?

Pf....
og sårn er vi piger også -.-'

''Den største fejl du kan lave her i livet er at være bange for at lave en fejl!''
- Så har jeg vist lavet mange fejl

Men ingen er helt perfekte.
Der er vel ikke noget der er perfekt,
alt kan jo ændres, blive bedere, men vi ved ikk hvordan?


OTL
Men vi lever da..
nogle bare bedere end andre -.-
Men vi har venner,
der støtter hinanden..
Og det vil jeg ALTID gøre..
Hjælpe mine venner.. ^w^


Ingen kommentarer:

Send en kommentar