onsdag den 21. december 2011

Jule-ferien fra skolen er nu startet..
Men arbejdet fortsætter til fredag aften...
Jeg gider ikke rigtig...
Jeg er træt..
Træt, af at jeg ikke kan blive glad.
Glad, for hvor jeg står lige nu.
Smilet forsvinder,
Forsvinder mens julen nærmer sig.
------------------------------------------
Jeg har været blank hele Julen.
Været trist..
Har savnet de venner,
som jeg ikk har set.
Har været syg..
Har KUN set min nok bedste ven,
Én gang i December..
Og jeg savner ham faktisk..
Jeg ser ham knap nok liiiiige,
D. 24 december,
når jeg køre derhen med gaven til ham..<3
Men det er kun liiiiige,
jeg når at se ham </3
Jeg orker ikke rigtig at tænke negative tanker mere..
Men...
Jo flere ''NYHEDER'' jeg får.
Jo mere bliver jeg træt..
I morgen er der arbejde kl. 8.30 - 10.30
Da jeg skal give morgen mad,
da jeg har fødselsdag,
lige her på Lørdag...
Og så senere på dagen,
kl. 12.30 - ???
Det bliver sikkert til kl. 16.00..
Og om aftenen får vi gæster,
Og jeg er sikkert mega træt der.. -.-
Kommer sent i seng.. Og op kl. 6.00
Arbejde kl. 11.30
og endelig tidligt fri...
TwT
Så hjem og rydde op..
Finde gaverne frem..
Gøre alt klar..
Tale med min mor om Lørdag morgen..
Gider ikke...
 Men EN ting har redet min dag.
Jeg Fik hjælp af min Ørespytter,
til at finde det sidste jeg kunne ønske mig..
Og jeg endte med at smile <3
...........
Nu savner jeg at skrive med en ven,
som skal sove hele dagen i dag..
Men jeg har mere lyst til at gå..
Måske til Lunderskov..
Den by kender jeg da vejen til..
Og der er langt..
Så jeg kan gå flere timer.. x'D
( OTL )






Ingen kommentarer:

Send en kommentar