onsdag den 7. december 2011

Viljestyrken.. -.-

<3
Jeg var heldig i morges,
heldig at jeg vågnede....
Heldig at jeg var viljefast..
At jeg lovede at ringe til min Ørespytter.
Det gjorde jeg så.....
Jeg væltede ikk ud af min seng denne gang :D
........... Jeg væltede ned fra fodenden af sengen -.-
Så der lå jeg...
Og kom i bad.. -.-
Tog i skole..
Senere fik jeg en besked...
"Tjek Facebook"
Jeg kigger...
Ser denne video på min profil..



.......
Bliver glad, og smiler... O//w//O
Jeg ved ikk hvorfor..?
Men jeg blev rørt..
........
Fik det dårlig 20 min. efter,
og jeg tog hjem fra skole..
Hørte sangen flere gange...
Men faldt i søvn...
Gik igennem kulde og sne..
frost og regn..
Jeg vågnede 20 min. efter jeg skulle have mødt på arbejde...
F***** 
Løb hele vejen til arbejdet..
og på vej OP ad trappen snublede jeg...
Og væltede OP ad trappen -.-
helt bogstaveligt talt..
OP ad trappen... jeg rullede to trin op O_o
Og så rejste jeg mig..
Og lod som ingen ting.. -.-
Gik i gang på arbejdet...
Sad og holdt pause..
i 20 min. da der intet var at lave..
Kiggede ud på regnen..
Min chef kom ind,
uden jeg har hørt det.. -.-
Why??
Døren knirker ellers..!
..
Men der sad jeg..
kiggede på regnen.
Hun har sagt mit navn..
Oh..
Men først da hun tog fat i min skulder..
Hørte jeg hende..
Altså...
Jeg nåede selvfølgelig,
at komme med et udråb..
Jeg blev chokeret..
Og hun ...
grinede bare af mig -.-
Weee... Nu ligger jeg og høre sange..
Og gider ikk rigtig noget....
Men jeg var Viljefast..
og giik igennem min dag... :D
Uden nogen at skrive med..
da jeg ikk rigtig ville svare folk..
Weird... OTL
Men selv skrev rundt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar