lørdag den 10. december 2011

BLANDET!!!

Tro på dig selv. Du er det værd, og du fortjener det!
Spild ikke tiden på at være ked af det!
Det nytter ikke noget, og du kommer ikke videre!
Se på den positive side af det, du er ked af eller trist over...
 Savner du nogen så tænk: Jamen så ved jeg da at du betyder noget for mig!
Spiste din bror det sidste stykke kage så tænk: Det er da også ligemeget!
Så er jeg da bare det stykke kage sundere!
Er du håbløst forelsket så tænk: Så ved jeg da at du betyder noget for mig!
 Og hvor er jeg da heldig at jeg KAN elske nogen!
Der er ALTID noget positivt ved ALT!

Få ordenen slynget i hovedet..
Er det værste!! :c
Det er jo rigtig nok...
Men hvis ens ven siger det direkte..
Og lægger pres på sorgen..
Bliver du ikk ret glad..
Jeg endte med at gå væk...
Ville ikk høre på det mere..
For det var sandt,
det er sandt..
Men det er hårdt at høre...
Jeg tænker ikk rigtig på den..
Kan ikk forklare det til folk.
Det kan komme ud i skrift..
Jeg kan bare ikk skrive det..
Det kommer ud om natten..
Jeg rejser mig,
tager en blok og skriver.
Kan skrive i flere timer..
Lade være med at sove..
Og dagen efter smider jeg det hele væk.
Mindes om hvor ondt det gør..
Derfor...
Har jeg ikk meget at fortælle..
Jeg lyder åndsvag når jeg sidder foran folk..
Snakker om hvor ked af det jeg er..
Og sidder der med tøre øjne..
Græder ikk..
Fordi jeg har grædt aftenen inden.
Og kan ikk gøre det foran folk.
Og så ser jeg på dem..
De fortæller om deres problemer..
Og straks er der tåre..
Jeg bliver ked..
får tåre i øjnene..
Men VIL ikk få dem ud -.-
Det burde jo ikk være mig der græd...
Eller hvad??¨

Bahh..
Denne weekend bliver noget rod..
Må ikk sove længe..
Må ikk være sent oppe..
Må ikk se tv..
osv!!
Skal fokusere på Julegaver..
Som nu er købt...!!
Pffff..!!
Og snart kommer min mor så liiige,
med den sidste del af en gave x'D
Joooo....
Jeg glæder mig til d. 24 december nu...
Bare KUN fordi jeg skal aflevere gaverne... -.-
Håber altså at de ikk sover når jeg kommer...
O.o' Ellers går jeg altså bare hen til deres forældre,
og beder dem lukke mig ind,
og lade mig vække vedkommen....
kan godt finde på det...
Men nu mangler jeg Julekortene...
Hvorfor skal jeg lige nå alt dette i år...
men må jeg komme til det..
Nope!!!
For Chico vil lege -.-
og lægger sine poter på computern OTL

Jeg har aldrig været rigtig Jaloux..
Men NU er jeg..
på alle de familier der har hinanden..
På mine venner der ikk har job.. -.-
Og klager over lommepenge..
På mit liv, da jeg var 10
jeg har sååå travlt..
Misser mine venner..
høre på skænderrier i klassen..
Høre på at folk bagtaler hinanden..
Råber af hinanden..
På jobbet bliver jeg omringet af folk der beder mig gøre dit og dat.
Bliver stresset over min Chef fare rundt,
og ikk laver noget jeg kan bruge til noget..
Jeg savner mine drømme om glæden..
Lige nu hænger jeg på ''Tirsdag''
Hver nat (-.-)Zzz..
Såååå... sover ikk helt..
Ligger igen med feber..
Vel fordi min krop ikk får hvile nok???
Ved ikk..
Men jeg hoster mere end før..
Bahhhh!!!
Men du har din familie.?? - siger en veninde..
Jaa det har jeg... Meeeen min mor er ogs blevet syg..
Og er pyllet..
Jeg skal sørge for dit og dat..
Få min bror i seng.
Sørge for vores katte.
sørge for Chico kommer ud at gå..
Rydde af bordet..
Lave mine lektier..
Se om min bror har lektier for.
Sørge for at passe mit Job... !!!
O_o'
Hvis det er hva jeg laver som 14-15 årig...
Hva bliver det så til når jeg er 18??
Så nu vil jeg blive færdig med de Julekort..
Og pakke det sidste ind...
Og lave mad??
Rydde op..
Og sovvvee T_T




Ingen kommentarer:

Send en kommentar