lørdag den 24. december 2011

Hurtig opdatering

.....
Det er min fødselsdag.. x'D
Jeg fik gæster kl. 9.00
Og var gået i seng kl. 4.00
Og stod op kl. 7.20
Garrdd. Jeg var træt..
Nåede i bad..
Fik mit hår klaret..
Fik mit tøj på..
Og fik kvalme da jeg kunne lugte mad..
Gæsterne kom..
Jeg vidste ikk hvem der kom,
Før de kom ind ad døren.
Blev glad,
Men jeg er altså ikke social?
Ville hellere sidde og kigge på solen.
Være ked af det..
Var nede på kirkegården..
Og gik før de andre..
Kunne ikke tillade mig at være trist..
Så tilbage på min mor og bror..
Håret slog ind i mit ansigt,
da jeg vendte mig om..
det gik i slowmotion..
det føltes som en evighed..
så min mors tåre..
Og vendte hovedet tilbage..
Fik håret piskende i hovedet.
Det var glat for første gang i lang tid..
Så det skar sig i øjnene faktisk..
Gik tilbage til bilen..
Holdt tårene inde..
SMADREDE min hånd ind i muren!!!
Og satte mig i bilen..
kiggede ud på himlen...
Sagde..
''Tillykke Line.. Lad være med at såre flere i dag''
Min mor og bror kom lidt efter..
Og kørte videre..
Ville gerne være ved min ven <3
Blev fejret af min mors familie..
Mine fætre.. Morbror, tante, mormor og morfar..
Men.. Her på natten..
Blev min Morfar SYG TT__TT'
Og rystede..
Blev svag.. TT__TT'
Kan ikk klare flere dødsfald..
* tøre hisigt tåre væk *
Det er bare for meget,
hvis han dør snart!!!
Det vil jeg ikk klare..
Jeg blev 15..
Og min Familie synes Liiiige jeg skulle drikke LIDT!!
Kun lidt..
Og der gik jeg med kvalme i forvejen..
Hovedpine..!!
Og så får jeg et vinglas..
Får ''Herbes'' i glasset..
Og blander det med COLA!!
Og blev presset til at drikke det..
 Ville sige jeg skulle på toiletet..
Og spytte det ud..
Men de holdt mig der!! ><'
Min mor var der ikk der.
Var hjemme med min Morfar og Mormor..!!
Men de synes det var sjovt..!!
Og jeg måtte synke det..
Havde det nede i halsen i lidt tid..
Og gik ud og spyttede det ud..
Udenfor..
Hah!!! Det havde de ikk set jeg ville!!
Men min hovedpine bliver værre og værre...
Og jeg savner folk endnu mere.. </3
Ville gerne ligge ned nu..
Men naaahh...
Der er for meget larm..!!
Og jeg har mega meget kvalme..
Tror jeg går rundt uden for snart...

- Let the rain, fall down on me!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar