torsdag den 29. december 2011

Little miss sunshine, What's behind your smile?

Jeg skriver til dig.
Vil skrive noget vigtigt.
-Skriver det i en sms.-
Men sletter det hurtigt igen.
Og ender med at skrive noget,
der er helt hen i vejret.
Tænkte ikk rigtig over det.
Før jeg gik her ind,
og ville skrive noget.
...
Jeg kan ikk lide den følelse,
følelsen af ikk at betyde noget.
Jeg burde vide,
at følelsen bare er noget jeg føler.
Men!!!
Jeg er ikke sikker mere.
Du har sagt jeg betyder noget for dig.
At jeg forstår dig..
Det gør jeg virkelig..
Jeg forstår dig..
Men..
Jeg føler du glemmer mig..
Og jeg bliver ked af det.
Men jeg lægger ikke mærke til det før nu.
Nu hvor jeg slapper af med musik..
Musik der er både trist og glad..
Og det minder mig om dig!
Du kan blive sur på mig..
Du kan få mig til at tude. >_<'
Du kan gøre så meget..
Og så..
Jeg glemmer når jeg er ked af det..
Glemmer det, når jeg er sammen med dig.
Glemmer det når jeg ser dig smile..
Glemmer det, når du hygger dig..
Hygger dig med en ven..
Hygger med familien <3
Så smiler jeg nemlig..
For så tænker jeg bare på glæden..!!
Stopper mine tanker,
hvis de tager fat på noget sårbart.
Tog mig selv i at kigge på min hånd,
da jeg snittede løg til aftensmaden..
Jeg ramte min hånd,
og det begyndte at bløde..
Meget.!
Men i stedet for at stoppe blødningen,
Kiggede jeg på blodet.
Da mine tanker kom over på døden.
skyndte jeg mig at stoppe blødningen.
Smed maden ud..
Skulle ikk spise noget den aften
( var heldigvis alene hjemme )
Men jeg stopper mine tanker..
Men lige nu..
Er det bare ikk sårn..
Måske fordi jeg har været til julefrokost,
og fik rigeligt at drikke,
da jeg hyggede mig med venner/familie..
Jeg kan gå lige,
Hoppe rundt uden at vælte..
Men mit hoved gør ondt.
Og jeg tænker MEGET!
og kan ikk stoppe mine tanker.
Såå..
Jeg tænker over det nu..
At det såre mig,
når jeg bliver glemt.
Eller når du bliver irriteret på mig,
uden en go' grund..
......
Men..
Jeg smiler..
For min Lille misser 'Mille'
Ligger nu hen over mine arme,
og slikker mine tåre væk.<3
Hun virker meget tryg i mine arme,
og i mit nærdvær,
Det samme med min Store kat 'Tiger'
Han ligger ved mine fødder og sover <3
-Ret problematisk for mig om lidt,
da jeg skal have min dyne med mig ind på værelset..
Og SOVE!!!-
Skal på arbejde kl. 13.00.
anden dag på arbejdet, med den Nye Chef!!!!

-I'll pray for my real Boss, She got cancer in her chest T_T-

- Livet er svært.. Livet er hårdt,
Men hey.. Lev det nu fuldt ud,
Vi er sammen i livets svære valg..
Vi kæmper sammen,
Vi hjælper hinanden..
Og venner vil ALTID være der for dig..
Så lev livet,
mens du har det! -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar