søndag den 1. januar 2012

Nytåret 2012..

Vi er gået ind i år 2012.
Og det startede da godt.
Hmm..
Jeg var sammen med min veninde,
ude ved hendes farmor og farfar.
Vi snakkede en del.
Hyggede os.
Spiste mad..
Jeg drak min Cult i smug..
Mens jeg havde 3 Hustler tilbage.
Jeg dansede endda rundt til musik..
(Hva sker der lige for det??)
Min veninde tegnede det meste af aftenen.
Og var helt væk.
Så jeg talte med hendes familie,
følte mig ældere end jeg er.
Jeg forstod dem.
Vi så nytårs talen sammen.
Og jeg grinede af dronningens fejl x'D
... de daskede mig over hånden.. -.-
Men vi hyggede os da..
Indtil folk begyndte at fyre nytårs krudt af.
Kan ikk fordrage det.
Det er synd for alle de dyr :c
(Jeg skrev en besked til Wolter om det..
og han sagde, det var hvad han mente!! O.o
w000000t???)

Jeg gik uden for..
Gik rundt.
Mødte flere berusede folk på min vej.
Ønskede dem bare et godt nytår,
og gik videre.
Kom tilbage.
Og senere gik jeg rundt med min veninde.
Klokken blev 23.57.
og vi ventede spændt.
SÅÅ!! blev klokken 00.00.
GODT NYTÅR!! <3
Timerne fortsatte med at gå.
Klokken blev 2.30 og vi begyndte at gøre rent.
Da klokken blev 3.00,
kørte vi hjem til min veninde..
Jeg var ikk rigtig glad mere.
Men skrev godnat til folk.
Lå vågen..
kiggede på loftet...
klokken blev 5.
Og jeg var stadig vågen..
Hun sov..
Der var ingen at skrive med.
Faldt i søvn efter klokken 7.
Og drømte om ham jeg er begyndt at holde af..
Fuuuuuuu..
Kan ikk tænke på drømmen uden at blive genert..
Tror det er den første drøm i længe jeg har husket,
huske, som noget godt.
Men det vil sikkert aldrig blive sårn..
Blev vækket kl. 11.30
og faldt i søvn igen..
vågnede ca. kl. 15.30
..
- Der er meget mere... Men..
Helt ærligt.. Jeg kan ikke huske det!! - O.o

Ingen kommentarer:

Send en kommentar