torsdag den 9. februar 2012

''Am I, you one and only desire?
Am I the reason you breath,
Or am I the reason you cry?
Alwas... Always... Always... Always.. Always...'
I just can't live without you.!
I love you!
I hate you!
I can't get around you!
I breath you!
I taste you!
I can't live without you!
I just can't take anymore, this life of solitude..
I guess that I'm out the door.''
--------------------------------------------------------------------
Hmm... Ved ikke hvad der sker lige for tiden..
Jeg sidder her hjemme..
Skruer HELT op for musikken..
Skruer HELT op for bassen på mine højtalere..
Finder noget musik.
Og lader det køre..
O.o
Why?
Jeg falder hele tiden i søvn til musikken..
Og vågner 2 timer efter..
Med en kæmpe hovedpine -_-
fedt....... NOT!!!
----------------------------------
Nu.. efter mit spejder-møde..
Er jeg død...
Jeg bliver drillet med min højde
Bliver skubbet..
Jeg har kvalme..
De ville ikke lade mig ligge på gulvet...
Uden at stå på mig...
Det gav mig bare endnu mere hovedpine..
Jeg måtte ikke sidde med panden mod vinduet,
Uden de kom og hamrede på ruden..
Kunne ikke drikke min cult..
Uden de tog den..
Endte med at kyle den ud i stedet for at drikke den..
Fik tåre i øjnene..
Og var træt som bare pokker -_-
Orkede ik den sidste time..
Men så sang vi bare :D
Weee.. Love it!!
Så var jeg glad :D
10hih :D
................................
I morgen..
Skal jeg på spejder lejer :D





Ingen kommentarer:

Send en kommentar