mandag den 20. februar 2012

Jeg svigter folk!
Svigter mine venner..
Jeg er ikke til nogen hjælpe mere.
Der er ingen der vil fortælle mig noget mere.
De vil åbenbart ikke lade mig hjælpe dem.
Det er sårende at høre at ens veninde,
Hader mine venner, og er irriteret på mig.
-Jeg tager ting for seriøst.
Gør et kæmpe nummer ud af ingenting.
Jeg bliver ked af det, uden grund.
Skal forklare mig alt for meget-
Siger hun..
Jeg er bekymret for alle.
Kan ikke se glæden i deres problemer,
Men det er da godt, at de kan det så.
Jeg foratår ikke glæden i deres liv.
Men de skal selvfølgelig ikke rende rundt,
Og være kede af det hele tiden, vel?
Det ville bare være for deprimerende..
Men at de sidder og griner af deres problemer,
Når vi taler om dem, gør grin af mig,
Fordi jeg bliver bekymret....
Det forstår jeg ikke :c
... Og det siger jeg så....
Jeg gør jo selv nar af mine egne problemer,
Fordi jeg ikke kan finde grunden til dem.
Kan ikke se hvorfor det skal gå mig på.. TT__TT

Suk.. Jeg kom ikke i skole i dag.
Lagde mig syg..
Kunne ikke komme op af sengen,
Havde feber, og for første gang,
En meget slem migræne, kvalme..
Og intet godt humør..
Jeg gider virkelig ikke fortælle mine venner,
At jeg ikke var i skole, dvs. dem der ikke går på min skole.
Jeg ved at de begynder at spørge ind til hvorfor...
Og flertallet vil synes jeg er åndsvag,
For ikke at tage i skole..
''Det er jo bare en hovedpine, og kvalmen,
den skyldes sikkert at du ikk har spist noget,
i går og i dag.!''´
Men.. de skal vel vide det..
Tror jeg.. s:
Men..... De ved det nok alligevel.
Jeg fortryder dog at jeg ikke tog i skole.
Jeg havde lovet min veninde, at hjælpe hende tilbage,
Efter hendes lille pause..
Da hun lå på hospitalet... og.. øhm, fik det bedere..
Hun var bange for at komme i skole..
Jeg lovede at jeg ville hjælpe hende..
Og.. jeg kom ikke :c
Hun vidste det dog ikke.
Men jeg hørte.. at hun fik angstandfald T_T
At hun lå og rystede på gulvet s:
At en lære kom og løftede hende op,
At folk gloede på hende TT_TT
Jeg.. jeg lovede at være der..
Hvis det skete.. og jeg var der ik..
Jeg svigtede hende..!
Lagde mig til at sove igen..
Efter jeg fik beskeden..
Lagde mig til at græde..
Ville ikke vågne igen..
Jeg er ikke til nogen verdens nytte!
Jeg er nytteløs!!!
Kan ikke hjælpe nogen!
Jeg.... jeg får aldrig noget at vide.
Skal selv finde ud af om der er noget galt :c
Men.. hvis jeg så spørger..
Får jeg (næsten) aldrig noget svar!
Jeg... Det gør ondt inden i..
Men.. jeg vågnede efter 4 timer..
Så at en veninde have været her med en bog.
Som skal læses til fredag..
Jeg begyndte at læse den...
For at blive hurtigt færdig!
Og SELVFØLGELIG handler den om,
At hovedpersones lillebror bliver dræbt,
Fordi morderen vil hævne sig på Yusef...
(som er hovedpersonen..)
Selvfølgelig TT__TT
Nu mangler jeg ikke mange sider..
Men det bliver læst i morgen...
Orker ik mere i aften...
Nu... nu vil jeg sove, Igen..
Og lægge mig til at... ja.. nok at skrive til en<3
Savner ham..... Suk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar