mandag den 27. februar 2012

Jeg ved ik hvad der er galt..
Men jeg er bare vred..
Jeg har aldrig haft det sådan før..
Har ikke været vred før.. som jeg er nu..
Vreden forsvinder ikke..
Og den blusser op,
Bare ved at jeg høre min lillebrors stemme,
Eller at min mor snakker til mig...
Jeg bliver nemt vred på mine venner,
Men ignorere vreden..
Og putter bare et smil på..
Når jeg så kommer hjem..
Lægger jeg mig krummet sammen i min seng..
Har kvalme og migræne..
Får hele tiden tåre i øjnene,
Når jeg bevæger mig bare lidt :'(
Kan ikke få noget vand ned..
Vil ikke tage de piller jeg får..
Men tager dem.. og der ryger altid 2 mere med ned..
Jeg bliver bange for at have taget for mange..
Og får en stor kvalme og må skynde mig ud på toiletet..
Og alt vender sig i mig...
Men jeg er startet i skole igen i dag.. efter nu 2 ugers ''ferie''
Dvs. sidste uge burde jeg have været i skole.
Men lå det meste af tiden med Feber og migræne..
Men jeg kan ikk klare endnu en uge..

Jeg lå vågen det meste af natten..
Kiggede ind i væggen..
Gik på et tidspunkt hen til mit vindue..
Rullede gardinet op..
Åbnede vinduet og lyttede til stilheden..
Kiggede ud i den tætte tåge...
Men da jeg så en kat sidde og kigge på mig..
Høre en fugle eller noget skrige oppe fra himlen..
Lukkede jeg forskrækket vinduet..
Og trak hurtigt gardinet ned igen.
Lagde mig til at lytte til en sang..




Lyttede hele tiden til den..
Prøvede at forstå teksten men gav op..
Skrev til en, som plejer at have sin mobil slukket.
Men hun svarede mig..
Jeg spurgte hvorfor hun var vågen..
Og hun kunne ik sove..
Men faldt så i søvn efter klokken 4. -_-

Stod op kl. 6.30.
Gjorde mig klar til skolen..
Havde dog høj feber..
Alt for høj..
Hvis den steg 0.3 grader mere..
Skulle jeg til læge og blive tjekket.
Hmmm....
-Grænsen er jo omkring de 40,0
Meeeeenn..
Den grænse har jeg lige overskredet..
I det mindste ved min mor det ikke :'( -
Men jeg skyndte mig i skole..
Glædede mig til at se mine venner igen <3
Blev modtaget.. med kys og kram
(seriøst.. Kys.. Omg...
Ehmm.. hvaaa... ved ik hva der skete for pigerne..
Skulle kysse mig på kinden..
Og sige... ''Fuck hvor har vi savnet dig'' O.o)
Jaaaa...... Ehmm okay x'D
Nå.. men vi havde prøve klokken 9....
I fysik..
jeg regner med.. 00 i karaktere..
Var slet ik forberedt :'(
Snøft.. -_-
Men så i... Jaaa i Tysk timen..
(vi var blevet færdige med vores opgaver... *host host*)
 der sad jeg sammen med min bordgruppe
x'D
Vi har aldrig grinet så meget før :)
Jeg sidder i gruppe med,
Sabina, Anders og Magnus..
Men Magnus var ikke i skole..
Sååå der var kun os tre ^w^
Vi sad der i sidste time..
Og havde intet at lave..
Skrev hinandens navne på bordene.
Vi skrev med øjnene lukkede og bagfra osv..
Pludselig udbryder sabina..
Sabina: ''Skal vi ikke skrive vores navne med munden..!?'' 8D
Anders og jeg: *Glor på hinanden, og så på Sabina*
Sabina: ''Ej kom nu det kunne være viiiiilldt skægt..''
Anders: ''Ehmmm Sabina... Hvordan skriver man med sin mund? O.o''
Mig: *Kigger underligt på Anders''
Anders: *Blinker..* - like come on.. vær nu med-
Sabina: ''Jo altså i gør sådan her...''
*Tager sin blyant i munden med spidsen, og sætter spidsen på bordet*
Anders og Jeg.. *Glor på hinanden og tager hver sin blyant i munden*
Os alle tre: *begynder at koncentrere sig.. og skriver navne på bordet*
Lidt efter...
*kigger op... Og vi alle flækker af grin..*
Flækkede af grin over hvor dumme vi så ud..
Dybt koncentreret om vores skrift :p
Hehe x'D
Efter skole står jeg og venter på en..
En dreng kommer farende..
Og jeg står åbenbart i vejen..
Såååå han smadrede mig ind i væggen..
Og råbte.. ''Skrid din bitch''
Gloede bare ligeglad på ham..
Og han gik vredt væk..
... Suk det hjalp slet ik på min migræne ...
Og slet ikk på mit syn..
Fik sorte prikker for øjnene..
Og gik bare på arbejde..

Kom hjem efter halvandens timers arbejde..
Med en kæmpe migræne..
Lagde mig på gulvet..
Og faldt i søvn kort tid efter....
Vågner efter 3 timer..
Har koldsved... og alt for høj feber
Får aftensmad..
Og begynder at lave Dansk opgaver og Matematik opgaver..
Kunne ikke koncentrere mig..
Og nu..
Nu kom min mor grædene ind til mig..
Jeg havde lyst til at råbe...
''JAJA!!! SKAL NOK LUKKE MIN COMPUTER!!!''
Indtil jeg så hun græd..
Hun fortalte mig..
At en af hendes gamle venner..
(som jeg godt kender.. Ret godt..selvom hun er meget gammel)
Hun har begået selvmord!!! TT__TT
H....hun.. s..sprang....
ud foran et ..... et t....tog TT_TT
Hun havde problemer..
Hun tog for mange piller..
Var psykisk syg..
TT__TT
Har hørt alt for meget om selvmord nu!!
Min feber er steget til over det den måtte..
Tager i skole i morgen...
Og så arbejde..
Måske kor -_-
...
Så nu.. nu håber jeg at jeg kan sove..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar