søndag den 12. februar 2012

Lejer dage

"If I die young, bury me in satin.
Lay me down on a bed, of roses.
Sink me in a river, at dawn.
Send me away with the words of a love song"
------------------------------------------------------------------------------
Så..
Hjemme igen..
Fra lejren..
Godt smadret :c
Fra fredag til i morges.. (søndag)
Har jeg fået 6 timers søvn.

Fredag: vi ankom kl. 18.45 til Lurendal.
Jeg fik sammen med Trine,
Lagt vores ting ind i Senior-rummet.
René var kommet..
Senere kom Nick, Emil og Kristian ogs.
Vi fik placeret os inde i det rum.
Os 6 senior i samme rum..
Jeg troede virkelig de igen ville drille med min højde.
Men.. Jeg havde skrevet med René...
2 timer i forvejen..
Hvor jeg slet ikke ville afsted..
Fordi de drillede mig ..
-SVAG!!
.. Men han havde bedt dem være stille omkring det..
Og de kom så ind på emnet..-Som jeg ikke selv kan se..-
''At jeg skulle være smuk??''
Vi havde et specielt billede oppe at diskutere...
Dette billede..!! (Der er noget galt med kvaliteten.. I know)

Suk.. Jeg orker ik sige dem imod mere..
Jeg blev næsten slået..
Fordi jeg ik kan se at jeg er pæn??
Blev næsten slået af dem..
Men... Hm..
kl. 24.00 slukkede vi lyset på vores værelse..
Efter at have planglagt lørdagen..
Jeg faldt i søvn kl. 4 og stod op kl. 7 -_-
Lørdag: Vi blev vækket af Emil's skide vækkeur kl. 7 -_-
Lukkede bare øjnene i igen..
Og vågnede først..
Da en skulle til at løfte mig..
F**** jeg blev forskrækket..
-Er bange for at blive båret...-
Men der vågnede jeg så.. Og så lige op på René -_-
FAIL!!!
Kl. 9.30 - 12.00
Skulle jeg sammen med Trine stå på post udenfor..
-I minus 5 graders frost.. og sne!!-
tropperne kom og gik..
Vi hjalp dem osv..
Men.. Da vi endelig fik pause..
Kunne jeg ik mærke mine tær, ben og fingre..
Og mødte René og Kristian på vej ind..
Tror jeg var den eneste der frøs så meget -_-
Men... Trine frøs sine fødder endnu mere end jeg gjorde..
.. De var vildt kolde!!
Nå.. Vi kom ind... de andre fik middagsmad..
Fik ikk selv noget ned.. -_-
Var ik sulten..
kl. 14.00-16.30 var vi igen udenfor..
Brrrrr.....
Endnu mere kulde..
Nu skulle jeg stå og tage billeder af folk..
Det var sjovt.. Indtil der ik var mere strøm på -_-
FAIL!!!
Fik taget 250 billeder.. Ik ret mange -_-
Desværre..
Nå.. men inden vi gik ind..
Lagde jeg mig altså i sneen -_-
Orkede ik kulden mere.. Meeeeen så kom René og hev mig op..
Bahhh.. Og så resten af tiden var han klæbende..
Suk.. og jeg var træt..
Han er for mig en god ven..
Men... han elsker mig :(
Sukk.. så jeg synes det var  meget forkert..
Da jeg faldt i søvn op ad hans skulder TT__TT
Suk.. Men jeg sov ca. 20 min.
Inden en eller anden satte sig ved min side..
Og jeg vågnede.. Og lænede mig hurtigt og forskrækket væk fra René -_-
FAILL!!!!!
Endelig kom Trine<3
Og redede mig fra at blive ild rød i hovedet..
Vi gik op på værelset..
Og jeg begyndte at tude....
.. Hvorfor, ved jeg dog ik :c
Men inden René, Emil, Nick og Kristian kom..
Stoppede det..
René var meget stille..
Jeg fik dårlig samvittighed..
Men.. det havde ik noget med mig at gøre..
....
(fik jeg at vide i dag..Hans far er ogs død..
og han savner ham meget.. Hans mor er alkoholiker..
og han bor hos en rar plejefamilie)
....
Men.. han savnede ham...
derfor var han stille..
...
Kl. 23.30 skulle vi stå for natteløbet -_-
Trine og jeg skulle igen stå på post..
Og stå i kulden..
Men denne gang.. var der minus 20 grader!!
Arghh!!
Vi stod der ude til kl. 00.50..
Og da jeg kom inden for..
gik Trine og jeg ind i leder rummet til de andre seniore..
René satte sig igen ved siden af mig...
Og jeg faldt hen ved enten hans eller Kristians skulder..
gaaaaard jeg var træt. -_-
Kan ik huske andet end jeg ingen følelse havde i mine tær og fingre
kl. 1.30 gik vi i seng..
Igen.. jeg faldt først i seng omkring kl. 4 -_-
Og vågnede kl. 7.00!
Søndag: vågnede kl. 7.00
Pga René og Emils alarmer..!!!
-_-
Og de vågnede ikk..
Så jeg gik rundt for at finde deres mobiler..
Allerførst Emils..
Det var nu nemt nok :D
Men Renés... Nope..
Ik nem..
Han lå på den -.-
Han rullede heldigvis selv væk..
Såååå... -_-
Men fik den slukket.. og lagde mig ned igen..
Men... faldt ik rigtig i søvn..
De stod op kl. 8.00
Jeg fik igen ik morgenmad..
det gjorde Trine heller ik :(
Damn!!!
Vi fik gjort rent..
Sagt farvel til hinanden..
..... Suk..
tog hjem kl. 10.00
Og jeg lagde mig til at sove -_-
Men er stadig træt nu :(

Høre for meget musik nu..
I morgen skal jeg på arbejde.. Går i seng nu så s:
Sukk.. -_-



Ingen kommentarer:

Send en kommentar