onsdag den 8. februar 2012



-----------------------------------------------------------------------------------------
Suk....
Jeg er snart træt af alt jeg kender..
Jeg savner folk..
Som åbenbart íkke savner mig..
Jeg bekymre mig om folk som lover at ringe..
Men aldrig ringer..
Jeg græder pga. folks trusler..
Mens de da er ligeglade med mig..
......
..Er begyndt at drømme om folk og deres selvmordstanker..
Folk tager overdosis lige foran mig..
Lader mig se dem skyde sig selv..
Skære deres pulsåre over..
Alt muligt andet..
Køre ud over en skrænt..
Springer fra et højhus..
Alle andre ting ogs..
Og det værste er at de bare griner af mig?!
De tager mig heller ikke med i døden?
Betyder jeg slet ik noget for dem?
Er det virkelig nødtvendig med alt den smerte?
Tjaaaa... Åbenbart.. -_-

Så det er her folk altid siger farvel...
Seriøst..??
Jeg bliver ved at kæmpe for deres liv!
Bliver ved at kime dem ned..
Om de hader det eller ej?
Så må de sige at jeg skal lade dem værre..?
Suk..
Problemer.. Problemer..
Jeg lyver for mig selv...
Siger at jeg er okay..
Men..
Det er jeg jo ikke?
Føler mig svigtet af venner </3
..............
--Jeg har kvalme nu--
orker ik skolen i morgen
Gider ikke noget..
Jeg vil bare lægge mig under dynen og Skrige..
Skrige min vrede ud..
Den er så stor..
Skrige min skyldfølelse ud..
Min Farmor hadede mig jo..
Så.. derfor kottede hun forbindelsen til familien..
Pga. mig!!?? TT_TT
Det er min skyld det hele!!
MIN SKYLD!!
Ligemeget hvad min far sagde..
Han lever jo ik mere TT__TT
Fandens!!!
Høre hans stemme for mig selv nu..
Høre ham vred!
Kan jeg godt forstå..
Hvem ville da ik være vred på mig??
..........
Jeg er træt..
Træt af det hele..
Ville gerne blive hjemme i morgen..
Får nok bare ik lov :(
...........
Jeg er træt af det her!!!
Men... Kan ikke sætte ord på det mere..
Det eneste jeg kan sige..
Er.. at jeg IKKE har selvmords tanker!!
Basta!
Jeg savner bare..
Og er træt af at folk ikke vil høre på mig..
Vil bare blive hørt..
I stedet for at folk overhøre mig..
med vilje!!!!!
-------------------------------
Nå.. I morgen har jeg idræt..
Dvs. mit gymnastik hold har idræt..
Jeg kan bare sidde og få kvalme..
Må stadig ikke være med!! TT__TT
HATE MY LIFE!!!!
Nu hoster jeg ogs..
Og gæt hvad..
BLOD... der kommer blod med nu..
Suk.. der er vel sår et sted i halsen nu :(
For to timer siden.. var det næseblod!!
Nå.. jeg gætter på at min mor snart kommer og spørger 'jokende'
Om jeg stadig er i live.. for jeg er jo så "stille"
-_-
bahh.. -_-
Ahahahaha.. hvis jeg fortæller det med host og blodet..
Skal jeg bare til læge..
ALDRIG I LIVET!
Jeg går bare i seng nu.. -_-
Gider ik mere negativt fra facebook osv.
Hah..
Det er kun mig der er negativ tror jeg???
...
nat nat -_-


Har da fundet ud af hvorfor jeg har hovedpine..
Sidder og høre denne sang..
På fuld skrue..
Med Bassen skruet helt op -_-



Fail.. Hva går der af mig..
Det plejer jeg kun at gøre om morgenen..
Når jeg vækker hele huset :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar