torsdag den 23. februar 2012

Syg!

Er død træt..
Træt af at her er så stille.
Jeg ligger i min seng.
Prøver at blive rask,
Sover igennem hele dagen...
Lægger mig til at dø i sengen..
Jeg orker det ikke :(
Det værste er...
At jeg ikke bare kan tage en pille,
Og så er jeg rask.
Nej.. Jeg ved ik hva jeg skal gøre.
Jo mere søvn jeg får,
Jo bedere får jeg det..
Men jo mere jeg sover..
Jo mere hovedpine får jeg..
Jeg begynder at tro det er migræne..
Men jeg er lidt ligeglad..
Vil bare være rask!!
Jeg skulle have været til video aften,
Her i weekenden med min senior trop.
Det er blevet aflyst....
Phew!<3
Så kan jeg måske stadig komme med?

Jeg har i dag taget i alt 6 stærke hovedpines piller..
Men.. jeg er mere svimmel end jeg er okay..
Så fra nu af tager jeg kun 1-2 om dagen!
Men i det mindsete har pillerne slået min feber ned?
Såååå.. lidt glad er jeg da ^w^
... Jeg har ikke været i skole hele ugen!!
SHIT!!!
Men jeg har alle mine bøger hjemme..
og har fået de ark jeg skal bruge..
Så når jeg ikk har sovet..
Har jeg siddet og læst op på hva de har lavet...
Suk...
I går kunne jeg ikke falde i søvn..
Gik lå til kl. 4.50 og fik sovet halvanden time,
Inden mit vække ur ringede..
Og jeg skulle se om jeg kunne klare skolen..
For høj feber, kvalme osv...
Så igen ingen skole til mig..
Jeg... råbte lidt af min mor..
Men.. lagde mig til at sove i stedet for..
Sov til kl. 8.10 hvor jeg havde fået en sms fra Wolter..
Svarede meget kort.. med et '<3'
og faldt for hurtigt i søvn igen..
Men jeg ville have spurgt om noget.
Og vågnede ved at jeg græd..
Hulkede.. (som min mor beskrev det)
Pinligt!!
Hvorfor skulle hun også være hjemme lige det..
Jeg ville bare være alene..
Kunne ikk skrive til nogen..
For kunne ikk huske hvad der var galt..
Men græd bare..
Ved stadig ik hvorfor..
Og har ikk rigtig fået skrevet til nogen endnu >_<'
Damn....
Har slettet flere beskeder... som jeg ville sende..
Men fortrød... Nu.. nu vil jeg få skrevet noget,
Til dem jeg orker..
Indtil jeg falde i søvn..
Tage massere af vand, så min hovedpine kan gå væk..
Ligge mig i min seng.. lytte til min mors latter..
Og bare føle mig alene i mørket</3
Såååå... og.. holde mig vågen til jeg ikk kan klare mere.!
Suk.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar