torsdag den 2. februar 2012

Stop Den Selvmords Snak!

Aha??
Ja...
Tror det er anden gang,
Der virkelig er en dreng der kan lide mig..
Han er sød,
Men jeg kan lide en anden.
Jeg har det svært lige fortiden.
... Og bryder sammen,
Hvis folk bringer 'Selvmord' på banen.
Og nu...
Ham der kan lide mig..
Han har sagt at han kan lide mig..
Og jeg fortalte at jeg kunne lide en anden..
Men... Han fortalte mig om hans drømme fortiden.
Han drømmer...
Om at jeg er blevet hans kæreste..
Og at vi er sammen..
Jeg skal spille fodbold kamp..
Og kommer under kampen..
Meget, Meget slemt til skade..
Og dør kort tid efter!
Han bliver helt knust
Og.......
Begår SELVMORD!!!
.... Nu inde i mit hoved...
Kan jeg høre ordene..
................................
Hvorfor??
Hvorfor??
Hvorfor??
Hvorfor??
Hvorfor??
.................................
Jeg ved ikke hva jeg skal gøre...
Det er jo bare en drøm..
Jeg....
Jeg forstår ikke hva der sker..
Flere truer om selvmord...
En af mine venners venner,

har begået selvmord..
Min veninde prøvede at begå selvmord..
men det gik ik..
og hun er stadig på syghuset...
Han drømmer om selvmord..
Medierne taler om Selvmord...
Hva Sker Der???
O.o
Hvorfor falder min verden sammen..?
Jeg holder for meget af folk..
Og virker ynkelig! :(
For jeg aner ik hva jeg skal gøre!
Bahh!!!
STOP DEN SELVMORDS SNAK!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar