søndag den 26. februar 2012

Skænderrierne fortsætter.... nu om net-forbindelsen

Igen, igen har jeg skulle høre på min mor og lillebror diskutere/skændes..
Min lillebror synes det er uretfærdigt,
At han skal tidligt i seng..
Dvs. klokken var 12..
Men... Jeg synes det er helt fint..!
Men han ender altid med at sidde og spille 'Counterstrike'
Eller noget i den stil..
Og han kan ikke være stille..
Min mor sagde han skulle slukke sin computer..
Fordi han skulle i seng..!
Men.. nej det ville han ikke..
For.. ''Jamen hvad med Line!!..
Teenager har mere brug for søvn!''
Ja... og?
Som min mor sagde...
''Hun er stadig ældre end dig,
og hun skal alligevel logge af nu!!''
Ja. det var jo så ikke min plan..
Men.. min mor var irriteret..
Min lillebror skabte sig..
Og de skændtes højlydt..
Og min mor slukkede for nettet..
Så jeg ikk havde noget net.. -_-
Så jeg måtte skrive undskyld over mobil,
Til de 3 jeg havde skrevet med...
Og forklaret hvorfor jeg var offline -_-
De blev ved med at skændes..
Og jeg blev jo irriteret..
Og som altid bliver jeg ked af det..
Får skyldfølelse.. (uden grund)
Men..
Jeg sidder og gør ik noget..
Lytter til deres hårde ord..
Gør intet for at stoppe det..
Jeg orker ik deres skænderrier.. :c
Jeg var træt af at jeg ikke kunne være på nettet..
Jeg gik ind på mit værelse..
Ventede halvanden time..
Og tror så de sov..
Listede mig, næsten, lydløst ind i stuen...
-Vi har træt gulv der knirker...-
Det gik meget, meget langsomt.
Jeg kiggede på min hund imens..
Han sov heldigvis<3
Nurrrhh.. Han så, så kær ud!!
Men jeg fik tændt for nettet.
Og listet mig ind på værelset igen..
Og.... Har ingen anelse om.. hvad jeg skal finde på nu -_-
Gik på Facebook...
Og ville høre musik..
Men... Jeg havde ingen høretelefoner.. -_-
Så jeg måtte igen liste mig ind i stuen for at hente nogen....
Og jeg kan hilse at sige...
Det er meget provokerende..
At ens kat sidder og stirre på en,
Imens man prøver at gå lydløst igennem stuen..
Suk..
Men.. jeg fik dem hentet..
Og høre nu musik..<3
Weeeeeeeee.....
Men.. Nu er jeg blevet træt.. :c
Og... Burde nok sove..
Men jeg gider ikke drømme om deres skænderrier...
Såå.. prøver at holde mig vågen lidt endnu..

Men.. hvorfor går det ud over mig?
Det er ikk mig der skændes...
Om net-forbindelsen..
-_-
Men.. jeg er vant til det..
Og jeg er snart ligeglad..
Gider det ikk mere..
Så lader dem gøre det..
Tager de 'slag' som de nu skal tages..
Og må bare finde mig i det..
Medmindre det slet ikke er retfærdigt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar