mandag den 23. april 2012

.....
Flere dage er gået..
Mit liv er gået lidt i stå...
Jeg elsker min kæreste..
Jeg elsker mine venner..
Jeg skændes med mine venner :(
Min familie driller mig med at jeg er forelsket..
Mine mareridt træder tydeligt frem..
Frygten for at miste er blevet større..
Men der sker ik noget...
Jeg føler mig tom..
Helt tom..
Når jeg ligger og putter mig ind til Ham..
Føler jeg at jeg er noget værd <3
Når jeg ser ham i øjnene er jeg helt væk..
Er helt forelsket..<3
Vil ikke lade ham gå :(
...
Har igen i denne weekend været sammen med ham <3
Ihhh.. Tog over til ham fredag..
Med tog...
Jeg var ret genert og mega nervøs..
Det var første gang ever jeg skulle med toget selv..
Og endda skifte!
Men jeg kom til Odense..
Og tog med toget til Ringe <3
Da jeg kom til Ringe, var han ik kommet endnu..
Men så satte jeg mig bare på en bænk og kiggede på byen :)
Hans mor skulle liiiige ind og handle..
Så han måtte gå fra stedet, for at hente mig...
Jeg var ret genert..
Og fulgte med ham..
Tog genert fat i hans hånd..
Og flettede mine fingre ind i hans.
Da vi kom til Lidl..

Var hans mor stadig i gang med at handle..
Jeg var genert..
Og turde ik gå derind..
Så vi satte os på en kantsten..
Og han lagde sine arme om mig..
Og trak mig ind til sig ^w^
Nurrrrhhhh :3
Jeg blev så glad...
Og kyssede ham forsigtig..
Som så blev et langt kys <3
Så jeg puttede mig ind til ham..
Havde savnet ham rigtig meget :(
....... Selvom der kun var gået en uge...
Endelig kom hans mor,
Hun smilede da hun så vi sad sammen på kantstenen.
Vi kørte så hjem.
Og jeg gik ind på hans værelse..
Var ret genert,
Og kiggede rundt,
Han satte sig i en stol,
og trak mig hen til sig..
Og så endte jeg med at sidde på hans skød..
Cute..

Jeg puttede mig ind til ham..
Puttede mig ind til ham..
Talte endnu mere med ham.
Fortalte om min tvivl ang. en veninde..
Han sagde at jeg ik skulle tænke på hende..
Vi så film bagefter..
Vi gik i seng kl. 22..
Jeg var virkelig træt..
Men kunne ik falde i søvn,
Ligemeget hvor meget han holdt om mig..
Kunne jeg ik sove..
Han faldt i søvn og jeg lå og lyttede til stilheden..
Blev meget paranoid..
Men faldt i søvn til sidst..
Drømte om at jeg stod på jernbanen i Odense...
Kunne ikke bevæge mig...
Alt var stille...
Men jeg kunne høre et tog i nærheden..
Jeg var bange...
Meget bange..
Ville ikke sige farvel..
Ik allerede..
Så mine venner gå tavse forbi..
Men ingen lagde mærke til det..
Inden toget ramte mig...
Begyndte folk at råbe af hinanden..
Jeg hørte mig navn blive hvisket..
Hvisket bekymret...
.....
Og så vågnede jeg ved, at Daniel snakkede til mig..
Jeg havde igen vækket ham -_-
Og holdt ham vågen.
Damn..
Jeg faldt i søvn igen,
Da han havde fortalt at han nok skulle passe på mig.
Vågnede ved at han snorkede mig ind i øret...
Men okay..
Så lå jeg og puttede mig ind til ham..
Lod som om jeg sov når han lige vågnede lidt..

Vi stod op kl. 12.
Han fik morgenmad..
Jeg kunne ikke spise noget..
Var ik sulten..
Vi satte os i stuen..
Snakkede med hans mor..
Så tv..
Og lå bare og puttede..
Om aftenen så vi film..
Og da den var færdig.
Skulle vi sove..
Han sagde jeg bare kunne få børstet tænder osv.
Og så kom han om lidt..
Men efter 10 min. kom han ik..
Og jeg endte med at skrive en krævende besked..
Og så kom ham <3
Hehe.. men han drillede mig..
Og lagde sig på gulvet..
Så jeg måtte skubbe dynen ned til ham..
Og tilsidst kom han så op i sengen -_-
Og jeg faldt hurtigt i søvn..
havde ingen mareridt.. x'D
Weeeeeeeee....

Vågnede kl. 11.
Blev pludselig trist... jeg skulle med tog kl. 16.39
Ville gerne blive :(
Men kunne ik..
Pakkede mine ting..
Og puttede mig ind til ham
Til jeg skulle afsted.!
Vi kørte i tavshed til Ringe st.
Og jeg holdt om ham..
Han skulle afsted før toget kom.. :(
Kyssede ham farvel..
Og så ham gå mod bilen...
Blev ret trist..
Det gjorde ondt at se ham gå..
Toget kom..
Og jeg steg ind...
Skrev til ham..
Han var ked af at han skulle afsted før jeg tog med toget :(
Men skrev bare.. at jeg savnede ham..
Blev mere og mere nervøs..
For vidste ikke hvilket spor jeg skulle stå ved.. :(
Men en dejlig veninde hjalp mig <3
Og toget var heldigvis forsinket..
Så jeg nåede det..<3
Kom med toget..
Og der fik jeg det dårligt..
Blev træt....
Og svimmel..
Satte mig på gulvet..
Gad ik de sæder..
Gad ik skulle flytte mig..
Endelig kom jeg til Kolding..
Selvfølgelig var min mor der ik -_-
Typisk..
Men jeg fik købt noget at drikke..
Det første jeg fik at drikke hele dagen..
Det skulle være noget med lidt sukker i..
Så det blev Pepsi max <3
Stod og ventede..
Fik en sms.. hvor der stod noget om at græde..
-_- selvfølgelig smittede det..
Jeg fik tåre i øjnene..
Var træt. og savndede Daniel..
Havde det ik så godt..
Og ville bare hjem..
Min mor kom en halv time efter..

Jeg kom hjem..
Lagde mig til at sove..
Vågnede til bekymrede sms'er fra ham
Havde ik skrevet om jeg var kommet hjem..
-_-
Jeg svarede ham.. og han blev lettet..
Lagde mig til at sove igen..
Glemte aaaallllt om mine lektier..
Så i dag har jeg fået skældt ud..
Og fået ballade..
Har skændtes med René...
Fuck det..
Jeg mister langsomt mine venner..
FÅR INTET AT VIDE MERE....
INTET!!!
Jeg er ikke synsk...
Lorte liv..
Mine venner hader mig vist... :(
Skriver til dem..
Får intet svar -_-
Wauw..
Thanx... Love U 2 -_-

Nå... sorggruppe i morgen..
Håber i det mindste de holder bare lidt af mig :(

Biologi fremlæggelse på Onsdag.. om hjernen..
Vi er ikke klar -_-

Tysk lektier til torsdag.. orker ik...

Fysik fremlæggelse på Fredag.. Er ikke klar!

Matematik aflevering til Mandag...
Kan ik finde ud af perspektiv tegningen...

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar