mandag den 30. april 2012

Så ligger jeg her..
Jeg er alene..
Jeg har ikke vænnet mig til det endnu..
Jeg er vant til at der ligger en ved siden af mig..
Og bare sover tungt.
Eller holder om mig..
Jeg kan ikke finde ro..
Min mor ser på mig..
Ser på mig som om jeg er mærkelig...
Er jeg så mærkelig..
Jeg er forelsket i min kæreste jo!?
Er det mærkeligt!?
Han har fået mig til at bryde sammen i gråd..
Vi snakkede om fremtiden..
Og han har åbenbart oplevet flere svigt fra ekskærester..
Så han kan/tør ikke lægge en fremtid...
Jeg troede han mente at jeg ikke er den rette..
Jeg troede han mente at jeg ik er god nok..
Jeg begyndte at græde..
Hulke.. mens jeg stammede..
Jeg prøvede at sige.. at jeg ik vil miste ham..
Jeg vil ik miste ham...
Jeg kan ik tænke på det...
Hvis det skulle ske...
Ville jeg såre ham.
Som jeg sårede min eks..?
Jeg kan ik se ham i øjnene..
Og det er bare for meget..
Jeg vil kunne se Daniel i øjnene..
Jeg såre Folk!
Jeg tør ikke se dem i øjnene mere..
Måske tør jeg se Wolter, Trine, Daniel.. og min mor i øjnene..
Det er 4 ud af mange venner..
Jeg er ikke engang sikker på om jeg tør se dem i øjnene..

Jeg er træt af at blive behandlet som jeg bliver..
Mine venner ser mig som den stærke pige..
Som den man kan komme til hvis man er ked af det..
Hvis man vil snakke<3
Det er jeg såååå glad for at høre..
Men hvor mange kommer?!
Der kommer normalt 2!!!!
Sophie ogTrine..
Jeg får intet at vide mere!?
INTET!!!!!!!
Jeg vil gå igennem ild for dem!
Vil komme kl. lort om natten!
MEN JEG MÅ IKKE FOR DEM!
Jeg kan sidder her hjemme i min seng..
Læse om hva der sker i deres liv..
Uden at blive involveret....
Ikke engang i deres glæder...
Jeg får ingen beskeder fra dem!

Jeg skal læse mig frem til viden!
Jeg er bagud i skolen..
Mine sygedage er for meget!
Min lære er bekymret..
Og jeg ved ikke mere hvad der sker.
Nu venter jeg på ugen her starter..
Så jeg kan slutte den hulkende af..
Alene..
Efter min konfirmation!
Helt alene!
Kommer der de folk,
Som lovede at komme..
Bare for at sige tillykke!?
Nope.. det tror jeg så ik liiiige..
Hvis de ikke kommer..
Bliver min dag ikke meget bedere..
Jeg vil glemme mig selv..
Når aftenen er ovre..
Vil jeg kyle mine sko ind i væggen..
Bryde ud i en vrede så stor...
Den er inde i mig nu..
Men kan ikke tillade mig at skrige.
Min mor og bror sover..
Jeg er vred!
Såret!
Hvem behandler en ven..
Som folk behandler mig!?
Folk forlader mig..
Forlader mig bare..

Glæder mig til næste uge.!!
Til om tirsdagen.. d. 8 maj!
Jeg vil vide det!?
Hvis der bliver sagt noget...
Som såre mig..
Skrider jeg!
Så går jeg...
Jeg regner med at der bliver sagt noget..
Som vil slå mig ud..
Og jeg kan ik sige hvad.
Det er en fornemmelse..

Nå..
Men her ligger jeg..
Alene..
Med tårene trillende ned af kinderne..
Med en kat liggende på mine ben.
Med en hulken siddene i halsen..
Med en vrede.. en sorg gemt!
Jeg ved ikk hva der skete..
Hørte en sang..
Så noget som handlede om død..
Det slog mig ogs ud..
Jeg kan kun sige..
At i morgen bliver et helved!
Jeg skal lave dansk.. tysk... matematik... og meget andet..

Skal have fortalt min læge..
Hvor dårligt jeg har det..
Det bliver svært for mig..
Han bliver bekymret..!
Damn..!

Burde sove nu..
Kan ik..
Kan ikke holde tanken ud..
Tanken om at jeg er alene..
Min mor og bror er ikke alene..
Min bror ligger inde ved min mor..
Jeg hader at han gør det..
Virkelig hader det..
Der er ikke nogen særlig grund..
Er ikke jaloux..
Men jeg kan vist bare ikke klare..
At jeg er den eneste..
Som føler sig alene..
Jeg føler at jeg altid skal være den stærke i familien..
Men min mor er stærkest..
Det er jeg jo ikke..
Min stemme knækker over hvis jeg skal tale om ting...
Ting som gør mig ondt..
Jeg græder når jeg er alene..
Jeg er ikke som min mor..
Som kan græde foran folk..
Jeg er som min far..
Lider i stilhed..
Er bedst til at formulere mig i tekst..
(Jeg er ikke sikker på det med at formulere mig i tekst..
Det er ik sikkert min far var sådan)
Men jeg lider i stilhed..
Der skal meget til at få mig til at græde foran folk...
Men min mor.. skal der lidt mindre til..
Et skænderi med en nær ven kan gøre det.
For det går mig altid på..
Ogs selvom det ikke er et skænderi...
Men bare at jeg føler mig svigtet af en..
Det kan få mig til at bryde sammen..
Men kun for mig selv..
Eller foran min mor!
Jeg kan ogs bryde sammen foran en anden..
Meget nemt..
Der skal et par ord til..
Som.. ''Du ved ik en skid..''
Eller.. ''Jeg kan ikke i dag''
Og så er jeg færdig..
Hulker til jeg ik kan mere..
I sær hvis jeg er alene..
Så er de ord.. nogle af de hårdeste..
Men det er langt fra de hårdeste..
Men har ik rigtig hørt så mange..
Men de ord..
Får mig ned med nakken...
På 0,5...
Jeg kan sidde i stuen..
og så skriver personen det...
Så går jeg ind på værelset..
Ja...
Og så sidder jeg der og græder!
Ugen her blíver lang..
Mandag.. I morgen..
skal jeg nok være hjemme..
Pga feber..
Der er arbejde alle dage bortset fra fredag..
Skolen... skal jeg jo ogs passe..
Men.... Fredag skal mit hår klippes.. og lige farves igen..
Fredag kommer min familie.. og nogle venner.
Og skal hjælpe med at gøre klar til søndag... aka.. konfirmationen!
De ender med at stresse mig meget..
Så tror bare jeg vil sidde på mit værelse..
Sove ud..
Hvile..
Dø af sult...
Jeg orker ik at de skal stresse rundt...

Suk... skal op i morgen kl. 6..
Skal hjælpe min bror afsted..
Nårrh jo...
Ham skal jeg ikke se før fredag..
han skal på klasse tur..
Til onsdag..
Og så er han jo i København...
Såååå.. min faster og Onkel.. som nor på amager..
Henter ham onsdag..
Og så er han hjemme ved dem til Fredag..
Hvor de kommer hjem til os..!
Der bliver ro..
Men jeg kan ik klare den stilhed..
her bliver sikkert for stille..
Det gør mig bange..

Nu burde jeg altså sove!!
5 timers søvn skal jeg nå...

Forhåbentlig uden mareridt!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar