tirsdag den 10. april 2012

Jeg ved ikke liiiige helt hvad der foregår mere...

Fredag d. 6. april:
Det var min fars fødselsdag...
Jeg skulle have været sammen med Ham..
Men han blev syg.. og kunne ikke komme..
Jeg var ret ked af det..
Sov det meste af dagen væk..
Tænkte meget på min far..
Hvor jeg dog savner ham!
Vi tog ned på kirkegården,
da vi havde købt en rose..
Jeg havde glemt at printe Wolters hilsen ud..
(selvom jeg ville have gjort det... og lagt det ved min fars grav)
Nå... Men vi tog derned..
Det regnede.. min mor var trist..
Og jeg havde ''glemt'' min jakke hjemme..
Men så gav vi os til at synge fødselsdags sang for min far.!
Og vi kom hurtigt til at grine, da en ældre dame kom gående forbi os...
Hun kiggede lidt mærkeligt på os.. men smilte så.
Da vi endelig kom hjem gik jeg med min mor ud i haven..
Vi skulle lave nogle bede om... så der kommer græsplæne i stedet for..
Så det brugte vi aftenen på..
Selvom det regnede, kunne vi ikke lade være med at pjatte lidt..
Jeg skrev med Ham.. Og vi aftalte... (da min mor gav mig lov)
At jeg kunne komme over til ham Lørdag..
Weeee jeg blev rigtig glad... :)
Men senere blev jeg meeega nervøs..
Kunne ikke sove..
Skrev til folk... som kaldte mig kylling OTL
Men jeg lå og ''snakkede'' med min far..
Og pludselig faldt jeg i søvn...

Lørdag d. 7. april:
Stod op kl. 7.30
Vi skulle køre til fyn kl. 9..
Og jeg skulle lige nå i bad -_-
Jeg skulle over til ham..
Og jeg var mega nervøs...
Han sov stadig kl. 9.30...
hvor vi var på fyn..
Og jeg blev mere nervøs!!
10-15 min. inden vi kom...
Vågnede han...
Og jeg var helt rød i hovedet..
Min mor drillede mig..
Og spurgte om hans forældre ikke bød på te..
Jeg SKULLE spørge..
Og iiih jo... det gjorde hans far skam..
Sååååå... min mor og bror kom med ind..
Jeg var ret genert..
Og kiggede smilende (rødmende) på ham...
Vi fik te.. og min mor gjorde mig flov...
Ævlede løs.. Mens jeg kiggede flovt ned...
ENDELIG tog hun hjem..
Og jeg gik sammen med ham ind på hans værelse..
Han spurgte hvad jeg ville..
Og jeg var såååå genert..
Og vi endte med at se film..
Jeg puttede mig ind til ham..
Og han holdt om mig..
Vi snakkede lidt..
Og bagefter filmen hørte vi musik..
Han faldt i søvn.. -Sødt-
(han var jo syg.. T_T )
Men jeg lod ham sove..
Og faldt selv lidt hen....
Men bum.. så var klokken 16..
og min mor kom og hentede mig :(
6 timer var gået... på ingen tid...
Snøft..
Jeg kom hjem..
Og faldt i søvn..
 
Søndag og mandag..:
Gik sådan set på at hjælpe i haven...
og gå tur med en hund, som hedder Luna :D
Som endte med...
- Ondt i ryggen..
- Ondt i knæet..
- Kvalme..
- og meget mere!!

Tirsdag er nu ovre..
Jeg havde kastet op flere gange natten til tirsdag..
Kunne ikke finde mine kvalme piller..
Så de kunne ik hjælpe..
Jeg blev hjemme fra skole..
Tog på arbejde..
Og i sorggruppen..
Jeg gjorde Wolter bekymret...
Da jeg gik igen..
Han troede han havde gjort mig ked af det...
Men jeg følte mig bare pludselig tom...
Og kunne ikke klare at se ham i øjnene..
Jeg blev såret over hvor dum jeg var..
Jeg gik udenfor..
Og satte mig ned..
Jeg frøs helt vildt..
Men vendte mig til kulden efter lidt tid..
Og så døsede jeg lidt..
Alt blev stille...
Og jeg kiggede lidt rundt..
-jeg har haft problemer med synet her for tiden..
Og det blev lidt sløret for mine øjne..
Og jeg blev igen træt....
Har ik sovet så meget i løbet af ferien...
Men pludselig kom Wolter...
Han virkede glad...
Men så rigtig bekymret ud...
Selvom han blev pjattet...
Var der noget i hans øjne..
Som gjorde mig bekymret..
Men Morten og Vibeke kom..
Og jeg turde ik gøre Wolter ked af det lige der...
Så jeg kom til at grine selv..
Og skubbede bekymringen til siden..
Men prøvede at holde øje med hans reaktioner i løbet af aftenen...
Men jeg blev bare mere træt...
Efter maden skulle vi ind i kirken..
Birgit ville læse en historie for os..
Fra det virkelig liv..
Om hvordan pigen Laura mistede... sin far..
Jeg lyttede ikke rigtig efter...
Overskriften gav mig kvalme...
... det var noget ala
''det skræmmer mig at jeg kan glemme ham''Og straks gik smerten i gang..
Jeg føler selv at jeg glemmer min far..
Glemmer minder..
Glemmer hvordan hans stemme var
Hvordan han så ud.. osv..
Hvordan kan jeg dog gøre det!? O.o
Så jeg hørte kun lidt efter..
Da vi skulle sige hvad vi kunne genkende fra os selv..
Sagde jeg det jeg havde hørt...
Bagefter satte vi os ind i et andet rum og snakkede..
Jeg lænede mig ind til Wolter..
Men skulle snakke først..
Så det måtte jeg ikke -_-
Jeg kunne ikke rigtig få mig selv til at fortælle om mine søvnproblemer..
Som min lære, sundhedssygeplejesken, psykologen og min mor er bekymret for..
Min psykolog så vred ud..
Da min mor fortalte om det..!
Damn OTL
Men kunne ikke sige det..
ikke efter jeg fik at vide..
At jeg ingen venner havde.. -de andre fra sorggruppen sagde det...
Bortset fra Wolter og Camilla. som ik var der..-
Det gjorde ondt at få at vide..
Og jeg har svært ved at snakke om smerten,
Når jeg føler mig tom og ynkelig....
Da Wolter skulle fortælle det..
Blev jeg igen bekymret...
Stille.. træt... og følte mig lille...
Alt den smerte :(
Jeg ser ham kun hver anden tirsdag...
Og jeg savner ham meget...
Men jeg er aldrig god til at hjælpe ham...
Jeg kan ikke bare tage toget hjem til ham....
Uden at skulle en kæmpe omvej..
Jeg ville hjem til ham søndags.. Bare for at se om han var okay..
Men hans far vil ik have det..
Og jeg vil ik koste Wolter nogen smerte...
Så jeg blev væk.....
Er bare bange for..
At jeg nu altid skal blive væk..
Væk fra hans hjem...
Bare fra hele byen... :(
Men det vil jeg ik...
Men jeg er ikke nogen hjælp...
Jeg kan ik bare komme og hive ham hjem til mig...
Uden han får ballade...
Jeg kan ik bare komme uden at jeg skal snakke med min mor om at hun køre mig..
Jo jeg kan cykle.. 33 km ca..
Jeg gjorde det.. hvis mit knæ kunne klare det..
Men til hvad nytte..
Jeg kan ikke hjælpe...
Jeg kan aldrig finde ud af det...
Uden at blive ked af det selv.

Men da han skulle snakke..
turde jeg ik lægge mig ind til ham..
Så ville det sikkert bare forhindre ham i at få snakket ud..
Så jeg lod bare min arm ligge sig mod hans
-hov skal hilse fra min kat.. som gerne vil have opmærksomhed nu <3-
Men da han var færdig med at snakke..
Lagde jeg mig ind mod ham...
Og følte mig tryg...
Men bekymret...
Da jeg skulle hjem...
Gav jeg Morten, Camilla, Mette, Vibeke... Tror ík jeg så Freja O.o ....
nå.. men jeg gav dem et kram :D
Og derefter gav jeg Wolter et kram, og et kys på kinden<3
Hehe....
Jeg smilede..
Men da jeg kom hjem...
Kom jeg i tanke om.. jeg havde glemt at sige undskyld til ham..
Og det har jeg gjort nu...

Nå.... Jeg må hellere give min kat opmærksomhed..
Eller nok hellere prøve at få sovet..
Men han ligger på min dyne -_-
Så sover nok bare uden dyne i nat OTL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar