fredag den 6. april 2012

J..jeg burde have vidst det!!
Hvorfor er jeg så godtroende!?
Jeg troede virkelig på det..
Jeg havde samlet alt det mod jeg kunne finde..
Til at invitere ham hjem til mig..
Han sagde ja...<3
Jeg blev virkelig nervøs for det.*
Gik rundt og snakkede med min mor om det!
Jeg var så glad...
Glædede mig sådan til han skulle komme!
Talte med ham hele tiden..
Skrev hele tiden med ham...
Var såååå glad<3
Glædede mig til fredag!

Men sådan skulle det ikke ende vel!?
Nej!
I går.. omkring kl 16...
Gik alt galt!
Jeg kom i tanke om at det var min fars fødselsdag fredag!
Jeg begyndte at skændtes med min mor.
Fik kl. 21.16 at vide at han er blevet syg..
kl. 21.50 skriver han, at han nok ik kommer..
(Jeg begyndte at græde..
Men jeg har ik skrevet det til ham....
Så bliver han bare endnu mere ked..)
Jeg gik udenfor... ville pøve at pine mig selv..
(så jeg ikke hele tiden begyndte at græde..
Så sad derude i minus 3 grader.... iført mit nattøj! (t-shirt og shorts)
Frøs MEGA meget!
Da klokken blev 23.00 satte jeg mig på værelset.. skrev med ham..
Prøvede ik at fortælle ham at jeg var ked af det.!
Det lykkedes....
Men jeg planlagde..
At hvis jeg ikke skulle noget Torsdag ( i dag )
Ville jeg pine mig selv...
Jeg havde tænkt mig at tage min cykel...
Og cykle af H******** til der ud af...
overvejede at tage til Lunderskov.....
Og så tilbage igen...
Minde mig om hvor meget jeg savner folk!
Jeg ville kunne mærke smerten i mit knæ, når jeg kom hjem igen..
For så ville jeg kunne forstå hans smerte..
Selvom han bare er syg...
Men han er aldrig syg...
Det sker så sjælendt!
Så som han sagde...:'' HVORFOR NU!? Hvorfor lige nu!?''
......... :(
Så jeg kan forstå at han har svært ved at være syg :(
Så derfor ville jeg gøre det....
.....
Men her til morges vågnede jeg...
Vågnede efter et mareridt...

Det var fredag...
Jeg havde siddet på min seng....
Han kom jo ikke.. han var syg..
Lå hjemme i sin seng...
Jeg valgte at gå en tur i byen...
Pludselig vælter jeg over noget...
Og vælter ud foran en bil..
Men billedet skiftede..
Jeg var i Kolding...
Stod på banegården..
Helt alene.... Jeg var bange...
Jeg skulle åbenbart med et tog...
Billedet skiftede og jeg var på toget...
Jeg stod blandt skygger...
Store høje skygger...
Jeg stod og var bange...
Bange for alle de skygger...
Men når jeg prøvede at bevæge mig væk..
kom de bare nærmere, og nærmere...
Og jeg gav op.. satte mig ned..
Satte mig til at hulke..
Igen skiftede billedet...
men på en anden måde end før...
Jeg var stadig på toget...
Men det kørte rigtigt stærkt..
Jeg så ud af vinduet..
men pga farten kunne jeg ikke se noget!
Og så stoppede toget..
Jeg var i Odense..
Jeg var bange...
Men blev ked af det..
Hva lavede jeg i Odense....
Jeg ville hjem!!
Men igen skiftede billedet..
Jeg var i Ringe.. O.o
Jeg sad ved gymnasiumet..
Gemte mig væk..
Og der... der kom han gående!! O.o
Han gik sammen med en kammerat..
H..han havde sagt han var syg!
Men han gik lige der :(
Jeg kiggede på ham...
De stod stille..
Og grinede højlydt...
Det var overskyet... og små regnede lidt..
Han lagde ik mærke til mig...
Før jeg brød sammen og løb grædende derfra...
Billedet skiftede...
Jeg løb stadig... Men kunne høre nogen bag mig...
Jeg blev bange... og løb bare videre...
(Det er helt sygt hvad man kan i drømme...)
Jeg kunne pludselig hoppe op på et biltag.. og videre over et stakit...
Men igen skiftede billedet..
Og jeg stod på Ringes station...
Helt knust...
Han kom gående mod mig...
Og jeg stillede mig ved kanten.. hvor toget skulle komme....
Men han blev vred..
Gik imod mig med et vredt udtryk..
Men igen skifter billedet..
Jeg ligger på en bænk..
Men mit hoved ligger i hans skød..
Jeg kigger lige op på ham..
Og lukker øjnene igen...
Billedet skifter..
Jeg var i toget... på vej til odense....
Med ham ved min side...
Jeg kunne ik lade være med at smile...
Jeg puttede mig ind til ham<3
Og han lagde sine arme om mig
Billedet skiftede..
Og jeg var alene i Kolding igen...
Billedet skiftede igen....
Og jeg sad alene på mit værelse...
.....
Så vågnede jeg..

Efter dette mareridt...
Blev jeg meget ked af det..
For jeg endte alene..
og i morgen.. sidder jeg alene igen.. :(
.... Jeg falt i søvn igen..
Og vågnede igen kl. 13.20...
Jeg overvejede at cykle efter jeg havde taget mit tøj på...
Men jeg ville ikke kunne nå, at cykle frem og tilbage.....
inden det blev mørkt.....
... Og jeg tør ikk cykle i mørke...
....
Og min mor ville heller ikke lade mig cykle.. :(
Så endte med at hjælpe min mor i haven....
Fik hovedpine med vilje...
Nu.. hvor jeg jo ik kunne blive træt....

Men nu sidder jeg så her...
Nede foran vores indkørsel..
Har vi noget træ...
Som vi har fået fældet..
Men vi kan ikke få det løftet selv...
Da det er rigtig tungt...
Men min nabo så 3 biler stjæle noget af det træ..
og da han så gik derned for at se hvad der skete..
Skyndte de sig at komme ind i bilerne og køre væk...
Og derefter gik min mor og bror igang...
De slukkede alt lys i huset..
Tog jakker på...
Min bror blev helt.. bange... men ville ikke indrømme det..
Jeg blev ret irriteret på ham...
og snerrede af ham... da han hentede hans softgun...
Og lagde den i sofaen... -_-
Nøj hvor blev jeg irriteteret!
Men de gik så udenfor...
Min bror satte sig helt hen til hækken...
Hvor han selvfølgelig er HELT synlig..
OFC!!! OTL
Men min mor fik ham i skjul igen -_-
-Jeg sad indenfor i vindueskarmen,
med persiennen for vinduet. så de ik kan se ind.. Men jeg kan se ud-
Men min mor og bror stod derude..
pludselig kommer en sort varevogn kørende..
Han holder på den anden side af vejen.. ligeforan vores hus..
Der holder han i ca 10 min.
Hvor han derefter køre videre...
Men vender længere oppe af vejen..
Så han kan holde liiiige foran vores hus...
Jeg kiggede ned på bilen...
Personen i bilen... (tjaaa som jeg kalder ''han/ham''
Han sad og snakkede i telefon..
Mens han kiggede på træet... og op på huset..
Jeg holdt vejret..
Og ventede på der skete noget..
Min mor kravlede hen af jorden...
- Igen blev jeg ret irriteret-
Og hun fik fat i nummerpladen...
Lidt efter...
Kørte han lidt væk igen..
Han kørte ud i rundkørslen..
Og ind af en vej..
Men vi kunne stadig se ham..
Han var omkring 400 meter fra vores hus...
Jeg fik gåsehud..
Men sad stille..
Jeg sad og rystede....
Skrev til to eller tre personer..
Fik kun svar fra en..
Som bare skrev..
''Du må ik være bange''
Tak...
Men jeg blev bange...
For flere biler kørte pludselig rundt...
Nogle sænkede farten..
Andre gassede op...
Men så kunne jeg høre min mor snakke med en..
Hun snakkede med politiet...(i telefon)
De ville holde øje med den bil hun havde set..
-Og vi har lige set politiet køre forbi vores hus-
Imens min mor snakkede med politiet...
Kørte varevognen..
Den vendte om...
Og kørte ind i rundkørslen..
Jeg troede at den skulle ind ved os..
Men den tog den første afkørsel...
Phew...
Jeg Besluttede mig at gå udenfor til min mor og bror...
Min nabo stod og snakkede med min mor...
Og til sidst gik vi ind..
Jeg har besluttet mig for at sove i stuen,...
selvom jeg ingen søvn får..
Jeg kan høre alle bilerne der køre forbi..
Hvergang jeg får en sms..
Sidder mit hjerte helt oppe i halsen på mig..
Og jeg får lyst til at gemme mig under dynen TT__TT
Jeg er meget bange..
Min bror sover ved min mor i nat..
Og jeg.. jeg bliver i stuen..
Hvis de kommer..
Kalder jeg endten på min mor..
Eller går ud og snakker med dem..
For så dum er jeg..
Og jeg går der ud..
I mit nattøj..
Med min mobil i hånden..
Og intet andet..
Helt forsvars løs..
Gider ik det pjat med at skulle have noget at beskytte mig selv med..
Sååå.. forhåbentlig..
Er det godnat herfra<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar