onsdag den 4. april 2012

I går skulle min mor, bror og jeg til Tyskland...
For at handle i Fleggaard...
Tjaaa.. Det startede med at jeg stod op kl. 11.03
Jeg skyndte mig på arbejde..
Var der kun i en halv time!
Dejligt... Men det var kun pga. ferien
Men da jeg kom hjem...
Skulle vi finde ud af en adresse...
Men det fandt vi så ik...

Da vi kørte på motorvejen skulle vi dreje op til opkørslen ved Padborg..
Men... NAAAAIIJJJJ!! Det mente min mor ikke..
Og selvom jeg blev ved, og ved med at sige vi skulle dreje her..
Så nej!! Selv da min bror sagde vi skulle dreje... Så NEJ!!!!!
Så vi fortsatte ligeud.....
Så vi endte med at køre på motorvejen i Tyskland.. Og kunne ikke finde rundt..
Så ved første afkørsel.. Kørte vi af motorvejen...
Og kørte så ned på motorvejen igen...
Så vi kørte mod Danmark igen!
Vi drejede af ved padborg..
Min mor var meget provokerende!

Da vi så kom til Tyskland og skulle til at finde Fleggard...
Begyndte min mor og bror at snerre af hinanden!
Og IGEN kørte vi forkert!!!
Og skulle vende om... IGEN!!!

Da vi endelig fandt Fleggard....
Var der meeega mange mennesker,
Og det kunne min mor sleeeet ikke klare!!
Hun flippede i bilen...
Blev helt stille... Næsten hvid i hovedet!
Og hun begyndte at stresse og snerre af mig!
Og jeg gik bare målrettet mod det vi skulle have!
Men hun blev irriteret...
Efter TO TIMER... Skulle vi hjem igen!
DEJLIGT!!!!
........
Eller skulle vi??
Nej.. Vi skulle besøge nogle venner i Padborg..
Altså det var hyggeligt!!
Men jeg var træt..
Og pludselig snakkede min bror om noget som Daniel havde skrevet....
Og han blev helt rød i hovedet!
Og jeg fandt ud af at han havde taget min mobil....
Og han havde læst mine beskeder!!!!!

På vej hjem kørte hun IGEN FORKERT!!!!!
Hun lyttede slet ikke til hvad jeg sagde!!
Og jeg sad med Gps'en!!!
Så vi snerrede af hinanden!
Og jeg satte mig på bagsædet da vi holdt stille...
Og lagde mig til at sove...
Men min mor sad og brokkede sig HELE vejen!!...
Over alle de billister, som overhalede lastbilerne...
Hun mente de kørte FOR LANGSOMT!
Og selvom jeg sagde..
"Så sænk dog farten!!! Du køre jo alt for hurtigt?!??
Det er ikke alle folk som køre for hurtigt!!"
Men hun fortsatte med sit brok -.-

Og da vi kom hjem...
Var alt godt igen..
Mente hun og min bror da -.-
Men vi satte os til at se en film....

Og i dag...
Er alt glemt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar