søndag den 29. april 2012

"Jeg føler jeg kæmper en kamp..
En kamp jeg aldrig kan vinde..
Ligemeget hvor meget jeg prøver..

Kan jeg ikke vinde..
Jeg lever kun for at kæmpe videre..
Men i sidste ende vil jeg falde til jorden..
Og ikke rejse mig igen..
Jeg vil ikke overleve!
Jeg kan ikke vinde den kamp..
Den kamp, hvor mine følelser er mine fjender..
Mine venner kan endda være mine fjender..!?
Jeg kæmper imod alle de følelser jeg bære rundt på!
Jeg kender ikke mig selv mere...
Jeg sover ikke nok mere.
Jeg ligger og kæmper i mod det..
Men i sidste ende..

Der taber jeg jo.."
Jeg vil falde til jorden flere gange i mit liv..
Men jeg har mine venner til at samle mig op..
Eller har jeg!?
Jeg ved intet om dem mere!
Folk flytter..
Uden at sige det..
Det står bare et sted...
Men jeg får aldrig en besked om det.
Jeg snakkede i weekenden med min kæreste om det..
Han fortalte mig en masse..
Og jeg brød sammen..
Han sagde at jeg nok mister mine venner..
På et tidspunkt..
Jeg spurgte om min bedste ven!
Er vi ved at gå fra hinanden..
Han sagde.. at det ik er sikkert..
Men... det kan ske..
Det kan nemt ske..
Fortalte ham om vores forhold..
Hva der er sket for tiden..
Han blev overrasket..
Og svarede mig slet ik..
Lagde bare sine arme om mig..
Tørrede mine tåre væk..
Og mumlede.. at vi burde sove..
Jeg lå og græd en del den nat..
Jeg blev helt usikker..
Hvorfor blev han stille..
Han svarede mig aldrig rigtig..
Jeg faldt så i søvn...
Manglede min mobil..
Ville skrive til min bedste ven..
Men jeg har ik fået svar i længe..
Han har ik skrevet..
Jeg vidste ik hva jeg skulle skrive..
Så lod være..
Gad ik begynde at græde igen..
Så faldt i søvn igen...

Hele weekenden har jeg været meget træt..
Jeg sov nu meget..
Men i går.. (lørdag)
Lå jeg og halv sov inde i stuen med ham..
Han passede på mig.<3
Og jeg var træt..
Her i dag... 4 timer inden jeg skulle hjem..
Sad han og spillede et spil..
Jeg sad og så på..
Men faldt i søvn..
Sad i stolen ved siden af ham..
Men lænede mit hoved mod hans skulder..
Og faldt i søvn!
Sad der bare og sov..
Følte mig kvæstet..
Da jeg så kom hjem fandt jeg ud af..
At jeg har feber.!
PIS!
Jeg orker det ik :(
Min lære bliver pisse sur på mig nu :'(

Nå... men tager nok til lægen i morgen..
Og finder ud af hva jeg fejler <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar