onsdag den 18. april 2012

Sidder nu i skolen..
Får onde blikke fra min dansk lære...
Ved ikke helt hvad jeg skal gøre..
Hun er bekymret for mig..
Sidste uge var jeg syg hele ugen..
og nu vil hun have en ordning med mig..
Jeg SKAL komme i skole HVER DAG!
Lige meget om jeg er syg eller ej..
Har kvalme eller ej..
Feber eller ej
Hovedpine eller ej...
Jeg SKAL komme...
Og hvis jeg så får det dårligt,
skal jeg kontakte hende..
Og så må jeg komme hjem,
hvis jeg har det fysisk dårligt.
Hvis jeg ik kan finde hende.
Skal jeg gå ned på kontoret...
Og så må jeg tage hjem..
Men det kan jeg ikke :(
Jeg har aldrig kunne sige at jeg ville hjem fra skole..
Selvom jeg havde 39 i feber..
Jeg er bange for at hun bliver sur,
Sur, hvis jeg nu ik kommer i skole en dag..
Så jeg kommer...
Kommer selvom jeg har 40 i feber...
Selvom jeg er helt vildt svimmel!
Jeg tør ik blive væk..
Og hvis det så ik virker..
-Som hun sagde...
Så ringer hun hver morgen til  mig...
Og siger at jeg skal vågne op..
Og komme i skole!
Min mor blev virkelig sur over den ordning..
Hun mener at min lære hentyder til at jeg ikke kan stå op..
Men det gør jeg jo...
Når jeg er syg..
Står jeg op..
Får tøj på...
spiser morgenmad...
Og ender med at kaste op...
Så jeg ik kan komme afsted....
Min mor blev rigtig sur..!
Virkelig vred...

Men jeg er bare bange for at få ballade med min lære..
Så jeg kommer i skole!
Gider ikke nogle skænderrier...
Jeg bliver sikkert bare sur på hende...
Og det vil jeg ik.. :(
Nå..
Må nok hellere skrive videre på min Dansk artikel... -_-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar