tirsdag den 24. april 2012

Denne dag har jeg ikke ret meget at sige om..
Den blev slet ik som jeg ville have den til.

Inden konfirmations forberedelse..
Tog jeg hen på kirkegården..
Hen til min fars grav..
Satte mig på gruset og snakkede lidt med mig selv..
Begyndte at græde..
Og måtte så vente lidt, inden jeg gik hen til præst.....

I skolen, råbte en veninde ud i klassen....
''Line.. hvorfor fanden er du så deprimeret!!''
Og jeg sad der og ville have hun holdt sin mund..
Så jeg ikk begyndte at græde!
Men neij neij..
Hele klassen hørte det.. næsten!

Efter skole regnede det <3
Jeg gik uden jakke igennen regnen..
Og kom næsten driv våd op på arbejdet..
Skulle ud igen, da jeg skulle aflevere et brev..
Men endte med at løbe gennem regnen!
Og kom frem og tilbage på 5 min. :D
Men så kom min chef ind..
Og var gnaven..
Og mit humør blev ødelagt..

Jeg kom hjem..
Gik i bad inden sorggruppe..
Men så ringede min veninde..
Sagde at hun havde lavet om på vores biologi.
Fordi min formulering af teksten..
Åbenbart var for indviklet..!
Og ingen ville forstå det..
Bortset fra mig selv O.o
Jeg blev ret vred.. Men okay..
Lige meget!
Jeg blev bare ked af det..
Og kylede min taske ind i væggen..
(Men hun havde nu kun tilføjet noget.. phew!!)

Kom til Kolding..
Sagde hej til Vibeke og Morten..
Fortalte at Wolter ik kom..
Blev lidt mere ked af det..
Men... lige meget..
Så kom Birgit..
Jeg fortalte hvorfor han ik kom..
Og hun blev sur,.. og snerrede af mig..
Det hjalp jo ik mit humør vel!?
Nej.. blev såret og ked af det..
Jeg skulle snakke..
Fortælle..
Men hun mente jeg sprang rundt i de ting....
Og jeg kunne jo ik snakke om det..
Hun spurgte hele tiden om det samme..
Og jeg prøvede at forklare.
Men hun misforstod mig..
Og jeg kunne ikke selv droppe ud af samtalen..
Hvorfor var der ikke nogen til at stoppe den!? TT_TT
Men jeg overlevede..
Men prøvede at virke sur og irriteret.. (vred)
Men det lykkedes ik..
For Morten fortalte bagefter..
At jeg havde set virkelig trist ud..

Jeg kom hjem..
Begyndte at græde..
Hvorfor skal jeg ogs være så dårlig til at snakke om problemer..
....
Næstegang skal jeg have mine skole opgaver med..
Den ene er om: Min barndomsgade.. hvor jeg fotræller om mit liv.
Den anden.. stil er et essay.. som hedder: før jeg sover..
Den handler om de tanker jeg tænker, når jeg burde sove!
Tør jeg lade Birgit læse det!?
Måske.. måske ik :(
Er bare færdig nu..
Går i seng...
Daniel skriver ik til mig..
Det går mig på :'(
Meget... TT_TT



Ingen kommentarer:

Send en kommentar