lørdag den 14. januar 2012

Afraid -_-

Jeg kan lige så godt sige det som det er.
Livet er noget lort!
Men døden er jo en del af det.
Hva kan jeg sige..
Jeg kan ikk sige noget.
Jeg kender ikke den anden side.
Og der skal gå mange år før jeg ser den.
Det såre mig meget..
Jeg er helt færdig.
Hvis jeg kunne havde jeg lagt mig i badekaret..
Og ladet hovedet falde under vandet.
og glemt verden,
i den tid jeg kan holde vejret..
Men....
Tror ikk jeg kan glemme hva der er sket.
Ikk efter denne nat.
Hvorfor går det mig så meget på.
Jeg har hulket,
Grædt i 4 timer..
-Non stop..-
Haft hovedpine..
Krummet mig sammen.
Mærket den smerte det gav i mit hoved..!
Været ligeglad..
Fortrudt hva jeg har skrevet!!!
Mine tanker køre rundt.
Jeg skulle have lavet konfirmatíons indbydelser..
Men jeg kan ikk komme ud af min seng.
Har ingen styrke til det..
Lille ynkelige mig..
Jeg snerre af mig selv.
Håner mig selv.
Fordi jeg er så ynkelig.
og hvis jeg skriver alt dette til en ven,
Og spørger om jeg er ynkelig.
Får jeg bare svaret 'JA' -Tror jeg.
Jeg skal ogs rydde op..
Inden en veninde for første gang skal hjem til mig.
Og se mit værrelse -.-
Og her roder..
Ligger servietter hist og her..
Skole bøger..!
Make-up fjerner.. (lidt nødvendigt efter i går)
Min Pigede side er også kommet frem!
JEG HADER DEN!
Den er alt for følsom.
og jeg sover ikk om natten mere.
Og skal bruge den skide make-up,
til at fjerne beviserne for min søvn mangel..
Jeg har sovet i 4 timer i nat.
Wauw.. Ny rekord!
Jeg er smadret.
jeg er blevet tævet og banket i drømme!
Blevet pint!
fået revet tænder ud!
Jeg hader det.!
Jeg er bange..
Bange for de næste par dage..
Jeg kan ikke ringe..
Tør ikk!
Kan ikk skrive..
Det bliver et mareridt ikk at skrive..
Men jeg tør ikk!!
Jeg ender vel med at bryde det..
Og skrive noget random shit!
Men..
Alligevel ikk..
For jeg tuder jo bare.!
Intet smager godt,
Mad eller vand,
Jeg får kvalme..
Har hovedpine!!
Hvorfor bor DU ikke i min by..
Så havde jeg sat mig uden foran dit hus..
Ville ikk turde banke på..
Ville bare sidde der lidt.
Jeg tænker på, hvis jeg turde.
At hvis jeg var i byen.
Ville jeg sætte mig på en bænk ved hans hus.
Eller på jorden og bare kigge..
Sikkert ende med at tåre ville trille.
Men ikk hulke.
Kan ik vise følelser for andre der ser mig..
Og hvis han kom ud..
for at få luft..
Ville jeg løbe væk..
Hvis jeg kunne få mig selv til det..!
Som jeg nok ikk kunne.
Men det er mine tanker.
Jeg ville være bange for at blive set..
Jeg ville gå hjem derefter..
Problemet er bare..
Der er 35 km. ca.
Men jeg ville gøre det.
Ville være bange..!
Men.. Det er hva mine tanker viser mig..
(dvs.. Jeg drømte det)
Men LIGEMEGET!!
Kan ik klare mere!
Alt....
Alt er bare sort ligenu..
Måske forsvinder det Tirsdag..
Eller bliver værre..
Men jeg bliver nød til det..
For..
Jeg har et savn..
Selvom jeg er bange!
Så savner jeg virkelig.!
TT__TT
.....
Jeg siger nu godnat..
Jeg kan ikke mere af denne dag.
Min weekende bliver lang!
Men jeg er ligeglad..
Så kan jeg da føle at ordene er sande nok!
(selvpinerri tror jeg)
Jeg er ligeglad.
Godnat..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar