fredag den 13. januar 2012

Jeg så.
Jeg læste.
Jeg græd.
Jeg skrev. 
&
Jeg sårede.

Ødelage dagen!
Ødelagde den for mig selv!
Sårede vist en ven</3
Jeg ved det ik!
Bange!
Skræmt!
Er jeg så ond?
Det er jeg vel.
Såret mig selv?
Jeps..
Begyndte at tude..
Foran min mor.
Hun vil vide besked.
Om hvorfor.
Tør ikk fortælle.
Bange.
Hva vil hun sige.
For jeg kan ikk fortælle.
Fortælle sandheden.
Jeg..
Ordene er væk nu.
Men nej..
De er i mit hoved..
Det der blev skrevet.
Det jeg skrev.
Det dunker virkelig.
Det der står nu.
Jeg er godt dum.
Endelig turde jeg skrive.
Men ikk ringe..
"KUJON"
Det er hva jeg er..
En kujon,
der ikk tør noget..
Bare fordi jeg ikk kender,
kender min reaktion.
hvis tekst kan få mig i gråd.
Hva kan stemmer så ikk?
Igen..
"KUJON"
Kujon med hovedpine..
Over næsen!
og i panden..
Men..
Jeg kan ikk gøre andet..
End at samle mod.
Det bliver vel..
Inden ugen kommer..
Kender stadig ikk min reaktion..
Kun fra tekst!
Men.
jeg har lært så mange nye sider.
Sider af mig selv..
jeg er egoistisk.
Men ikk på den måde man tror,
Men jeg vil ikk have folk forlader mig.
Jeg er for knyttet til dem <3
Elsker dem..!
OG..
Kan ikk klare tanken,
Tanken om at de forlader mig.</3
!!!!!!!
EGOISTISK
!!!!!!!
''Håber...
Håber armene er åbne.
Så..
Jeg kan begrave mig..
Holde mig ind til dig..
Ville ønske jeg kunne sige,
At jeg ville trøste Dig..
Det..
Må vel blive en blanding af begge..
For..
Jeg er til ingen nytte her..
Men.. kun et tude dyr!''

Ingen kommentarer:

Send en kommentar